Manavgat excursie

KOM ER NU PAS ACHTER DAT IK DE TITEL VERKEERD HEB HET MOET MANAVGAT ZIJN

Ik heb 2 keer de manavgat tour gedaan en vond dit erg leuk.

We werken in de ochtend opgehaald ongeveer een uut of 9 met een bus en gingen eerst naar de markt in manavgat. Een grote markt met allemaal leuke dingen en je kan makkelijk afdingen maar de prijs was toen niet eens zo duur op de markt weet niet hoe het nu is aangezien we nu 3 jaar verder zijn .

op de markt hadden wij ongeveer anderhalf uur te tijd om wat rond te kijken en eventueel dingen te kopen . Daarna ging de bus door naar een haven waar de boten lagen . je gaat met de boot naar naar een plek waar het zoete water en het zoute water elkaar ontmoeten om maar zo te zeggen echt een gaaf gezicht . Hier stopt de boot en kun je zwemmen in het zee water of in de rivier. het water van de rivier is erg koud maar wel lekker als je op de warme boot hebt gezeten.Na een stop van ongeveer 30-45 minuten gaat de boot weer terug en kun je lunchen op de boot dit was inclusief. Wij hadden een soort lopend buffet met fruit hamburgers kabab kip patat spagetti enz. drinken moesten we aan boord wel zelf kopen . bijna bij de haven aangekomen kwam er nog een buikdansseres aan boord . Eenmaal van de boot af stapte we weer op de bus richting de manavgat watervallen. ( De schildpadden die je onderweg tegenkomt zijn volgens mij nep want ik ben er 2 keer geweest en 2 keer zaten ze op de dezelfde plek.)

Eenmaal bij de watervallen aangekomen kan je het terein op en de watervallen bezichtigen het is een kleine maar brede waterval en wel erg leuk om te zien

Sorrie het moet manavgat zijn

Wij willen heel misschien naar Manavgat toe in September dus ben benieuwd !

Afgelopen week hebben wij de Manavgattour gedaan.
Was een leuke excursie voor 1 keer.

We zijn niet naar de markt geweest. Wel naar de moskee, daar kregen we de tijd om foto’s te maken en je kon eventueel naar binnen toe.
Daarna zijn we op de boot gestapt. Stil gelegen aan het strand, daar kreeg je de gelegenheid om te zwemmen in zee of de rivier.
Na ca 1.5 uur kregen we de lunch. Helaas geen buikdanseres aan boord, wel jammer.
Na de boottocht zijn we met de bus naar de waterval geweest.

ik heb 3 weken geleden de manavagat tour gedaan . 1ste keer was paar jaar terug.

Ik vond de tour veel minder leuk geworden helaas!. Wij hadden geen markt omdat het niet de dag was dat de markt erwas en we hadden mar 20 minuten bij de watervallen maa dat kwam door het slechte weer die dag . veel onweer, regen en storm .

Verder is alle cultuur wat langs de rivier stond helemaal weg. Paar jaar terug zag je nog hoe mensen leefde in een soort paal woningen en allemaal dat soort dingen maar dat is allemaal weg je vaart nu echt over een rivier met haast niks aan de kant. heel erg jammer.

wij hadden ook geen buikdanseres omdat het naseizoen was erg jammer.

toch heb ik wel een leuke dag gehad

hetzelfde dus als ons…wij hadden ook geen markt, geen buikdanseres
( op een andere boot hebben we wel een buikdanseres gezien )en maar 20 minuten bij de waterval en die dag was het wel goed weer met veel zon.

ik wist niet dat er een paar jaar terug veel cultuur langs de rivier was. nu is er haast niks te zien, wat erg jammer is.

ja het is echt heel jammer dat was echt mooi om te zien hoe die mensen leefden

zonde dat dat verdwenen is , dat maakt het wel interessant.
maar helaas.