Malesie... Doen Of Niet?

Wie kan ons vertellen of het een goed idee is om naar Langkawi te Malesie te gaan eind aug / begin sept. We willen lekker weer en niet teveel regen… ze zeggen dat het regenseizoen is… wie kan ons vertellen hoe vaak het regent tijdens de regenseizoen??? (wees er snel bij… ik wil morgen boeken!)

Alvast bedankt! B) B)

Beetje laat maar toch!

Zou ik NIET NIET NIET doen als ik jullie was!
Ben ik ook geweest en eten is ronduit smerig!:eek: Je zou denken dat je wat dat betreft in Engeland zou zijn, zelfs de hoeveelheid regen(wel warmer) die er valt komt ermee overeen! Over de zogenaamde “service” nog maar te zwijgen!!! Als ik jullie was zou ik, indien mogelijk, annuleren en een betere bestemming zoeken.:smiley: Zelf heb ik goede ervaring met all-inclusive vakanties op de Dominicaanse Republiek. Was jaren geleden al goed en is sindsdien zeker niet slechter geworden i.t.t. all-ins zoals de bestemmingen in Azie en Turkije.

Hopelijk ben ik niet te laat, indien toch wens ik jullie veel sterkte en neem een ombudsman mee!

groetjes,
Lekkerwokkuh

Volgens mij heeft ‘lekkerwokkuh’ niet veel gezien van Malysie anders zou hij je nooit het advies hebben kunnen geven om er niet heen te gaan. Waarschijnlijk is hij binnen de muren van zijn toeristenhotel gebleven want er valt veel goeds te zeggen over het land en het eten. Ik ben een aantal jaren geleden naar Malysie geweest in de winter (onze winter, december) volgens mij was het toen het regenseizoen (moesson?). Hoewel we veel regen heben gehad heb ik alleen maar positieve ervaringen met het land en we hebben er ook heerlijk gegegeten, waar we ook verbleven (bv. op Tioman eiland waar we verbleven in houten huisjes, maakte de eigenares verse french toast en fruitsalades voor ons).

nou wij zijn afgelopen zomer in Maleisie geweest en vond het er ook fantastisch!

Ik kan helaas geen advies geven over het regenseizoen, maar op Langkawi hebben wij ons prima vermaakt!

Jaan, heb jij het naam van de houten huisjes op Tioman? Misschien leuk voor ons voor een volgend bezoek aan Maleisie!

Hi Lekkerwokkuh,

Wil je nog eens naar Maleisie komen laat 't me weten, ik zal je KL/Maleisie laten zien wat je niet weet wat je over hebt.

Groetjes uit nu regende KL,
Sebastian

Hallo ik wil volgend jaar waarschijnlijk n maand gaan backpacken in indonesie of maleisie. Ik vroeg me af of het dure landen zijn om te reizen qua levensonderhoud/ hotels etc. . Ik ben al eens naar Thailand geweest , zijn de prijzen vergelijkbaar?