Maleisie

Hallo,

Wij vertrekken midden december naar Maleisie, maar het enige wat wij nog geregeld hebben is onze hotel in kuala lumpur! Is het nodig om alvast te boeken voor de hotels/excursies in Langkawi, taman negara etc. Ook zou ik graag willen weten wat de mooiste plaatsen zijn in maleisie om te bezoeken. Alle informatie is welkom!! Alvast bedankt!

Dat ligt er misschien aan op welke datum je vanuit Kl weer vertrekt. zit je nog ruim voor de kerst dan is er niet veel aan de hand wat betreft de drukte maar zo rond de 24ste december kan het druk worden in de toeristische gebieden.

Wil je zonder reservering naar een hotel op Langkawi? wat voor hotels had je in gedachten, simpel of meer luxere onderkomens?
kom je zonder reservering een luxere hotel binnen wandelen dan weet je zeker dat je de hoofdprijs betaalt, de zogeheten walk-in rate. Wil je de laagste prijs dan zou ik toch proberen om wat op het internet te zoeken en eventueel te boeken, dit kan ook een paar dagen van te voren.

Frank

Bedankt voor je snelle reactie, wij verblijven van 21 dec tot 24 dec in kuala lumpur. Het hoeft niet perse luxe te zijn, maar middenklasse is ook prima. Wij dachten zelf aan startpunt kuala lumpur, langkawi (we twijfelen tussen penang of melaka) en tamang negara, cameron highlands en kota baru. Ik weet niet of dit te realiseren valt in 2,5 week, en of je dan een goede impressie van Maleisie krijgt. Alle informatie is welkom…alvast bedankt!