Malarone kopen in Cambodja of Vietnam

Hoi,

Ik wil graag Malarone kopen voor mijn reis naar Laos. Nu zit ik in Thailand en is het hier niet te koop.

Weet er iemand of het in Cambodja of Vietnam wel te koop is?

Greets,
Gerard.

verkopen ze daar bij mij weten niet.
Maar ze hebben wel een soortgelijk middel (ben de naam kwijt)
Vele malen goedkoper dan hier, heb er verder geen ervaring mee.

Heb je het echt nodig???

In Thailand niet te koop kan het me niet voorstellen .
Ik zelf gebruik niks van dien aart in deze regio anti muggen spul bedekkend kleding in de avonduren doet ook al heel veel.
mocht je toch ziek worden de medici in Thailand kunnen je dan prima helpen.

Nou voor Thailand heb je het inderdaad niet nodig. Maar we gaan trekking in het noorden van Laos. Daar heb je het wel nodig.

We hebben het hier in thailand bij verschillende apotheken en ziekenhuizen geprobeerd. Maar we krijgen steeds te horen dat Malarone van de overheid niet toegestaan is.

ik hoorde bij de ggd in NL dat de kans best groot is dat je placebo’s krijgt als je malariatabletten in thailand haalt… :-\

Ja dat zeggen ze natuurlijk om dat ze zelf ook iets willen verkopen denk ik.

dat dacht ik in eerste instantie ook…

heb van meerdere mensen gehoord die er zijn geweest dat het echt zo is…

anyway, ik neem het zekere voor het onzekere en haal ze gewoon hier :zon:

Hoi,

Ik heb ze gevonden in Cambodja. In Phnom Phen, bij de Apotheek (de la Gare). Geïmporteerd uit frankrijk. (zelfs de euro stikkers zitten er nog op). Voor de prijs van 50 USD mag je een doosje van 12 meenemen. Das duurder dan in nederland.

Ook is de bijsluiter in het frans.

Op advies van een nederlandse hostel houder naar deze apotheek gegaan, omdat deze echte spullen heeft.

@Kimmmm (hoeveel ‘m’-en zijn het eigenlijk :)), Als je een wereldreis maakt kun je niet altijd van te voren weten waar je naar toe gaat, en voldoende meenemen. Maar als je dat wel weet, zou ik ze zeker vanuit thuis meenemen.