Mai Chau?

hallo,
ik ben benieuwd of iemand in mai chau is geweest en wat jullie ervaringen waren?
Is het de moeite waard om daar heen te gaan?
Kun je er makkelijk komen met openbaar vervoer?

Hoi Linda,

Ik ben er niet geweest, maar kan wel het een en ander uitzoeken. Is er iemand geweest met tips voor Linda?

Groetjes,

Anne

Hallo Linda

Als je niet naar Sapa gaat is Mai Chau wel de moeite waard. Als je naar Sapa gaat, zou ik het wellicht over slaan. Je kan heel makkelijk in Hanoi meerdaagse tourtjes boeken naar Mai Chau en daar bijv. bij locals een overnachting maken. Het is zeker een mooi gebied om te wandelen of fietsen. Mai Chau zelf is heel klein, ik weet niet of dit met het openbaar vervoer makkelijk te bereiken is. De kleine dorpjes in de vallei waar vaak overnacht word, daar komen in ieder geval geen bussen!

Groetjes
Edwin

ik ga niet naar sapa en dacht daarom dat mai chau wel een mooie plek zou zijn om te bezoeken.
bedankt voor de reactie,
toevaliig ook in nin binh geweest, hoe was dat?

Even ter info: win wel voldoende informatie in voordat je een klein dorpje gaat bezoeken. Je kunt problemen krijgen met autoriteiten (ikzelf ben Spanjaarden tegen gekomen die in eerste instantie het dorpje niet konden verlaten. Heeft ze veel moeite gekost).

Maar mocht het geen problemen opleveren, is het denk ik wel de moeite waard! Als je een tour boekt, zal het sowieso geen problemen opleveren.

Groetjes,

Anne