Magic life seven seven royal dragon

:vak01:sorry no say goodbye
[EMAIL=“valerie.vanhaeren@telenet.be”]valerie.vanhaeren@telenet.be

ik snap niet zo goed wat hier de bedoeling van is…?

Ik ging bijna elke dag naar de massage in het hotel en dat centrum noemde royal dragon waar de masages gegeven werden. maar ik ben niet meer geweest voor mijn 2 laatste massages en heb dus van degene die mij altijd masseerde geen afscheid kunnen nemen en vind dit erg jammer want ondanks dat hij turks en duits sprak en ik nederlands frans en engels begrepen we toch mekaar. want hij had dadelijk opgemerkt dat ik enorm veel stress had en dit niet kon loslaten. Hij heeft daar echt zoveel moeite voor gedaan en vind het zo spijtig dat ik geen afscheid heb genomen van hem. maar ja nu ben ik hier en hoopte op een honderd duizendste dat hij dit ooit zou zien. maar had mijn e-mail adres opgeschreven want deze forum komt op g-mail en hij weet dat ik bang heb dat mijn vriend dit zou verkeerd opnemen.
maar wie ben jij? ik zit hier maar te praten tegen iemand die ik van haar of pluim nog ken!!!hoe komt het dat jij op mijn oproepje reageert?MAAR ik ben méér en méér aan het denken om terug naar Turkije te komen. Ik ben drie jaar geleden al verliefd geworden op jullie land en wou toen al verhuizen maar mijn zoon had een vriendin in Belgie en wou niet mee. maar nu is hij gisteren hier geweest en vertelde hij dat zijn vriendin in Frankrijk wil gaan wonen en ja hij ddan ook. en mijn dochter zei me toen dat zei naar Italie wou gaan. dus wat houdt me nu nog hier. Side is me nog 10000 keer meer meegevallen dan Belek!!!
Veeeeeeeeel moooiiieeer en voelde me daar echt van het eerste moment echt goed.Wil je als je iets terug schrijft anders naar mijn hotmail adres schrijven? dat is [EMAIL=“valerie_vanhaeren66@hotmail.com”]valerie_vanhaeren66@hotmail.com [EMAIL=“valerie_vanhaeren66@weet”]weet je terwijl hoe oud ik ben. weet je daar gaat is iets fout als ik mijn adres in typ, tussen mijn voornaam en achternaam moet een _ streepje. dat gaat allemaal goed tot ik com in typ en dan onder lijnd hij alles. zo nu ga ik naar de kapper en dan boodschappen doen, misschien tot nog eens groetjes en wou dat ik jou plaats was en nu daar zat. ciao

Ik denk alleen wel dat die masseur hier niet zal lezen…

weet jij hoe ik contact zou kunnen terug maken? ben blij met iedere vorm van hulp. ih heb een probleem met mijn relatie en zou mijn Turkije reisforum naar mijn hotmail willen veranderen denk je dat dit zou gaan?

hoi ieke…

dit is een openbaar forum, dus iedereen kan hier op reageren.
en ik snapte jouw post niet helemaal…vandaar :wink:
jammer hoor, dat je geen afscheid van hem hebt kunnen nemen.
is het geen mogelijkheid om naar dat hotel, waar hij masseur is, te bellen, of een mailtje te sturen?

groetjes

Welk hotel is het? Dan kan ik eventueel wel achter een mailadres van het hotel komen als je wil…