Hoi Iedereen
Ik heb me vandaag al even voorgesteld, maar ben sinds vandaag ook pas echt actief op zoek om mijn droom met iemand te delen.
In de nabije toekomst zou ik graag een stukje van de wereld gaan verkennen voor enkele maanden,… Wil er niet meteen een vaste datum op plakken want ik leef van dag tot dag. Dus een einde plak ik er ook nog niet op
Zolang het leuk is (samen) gaan we verder.
Maar ik zoek dus iemand die samen met mij even wil ‘vluchten’ van de dagelijkse sleur die onze maatschappij ons op legt. Het liefst richting Australië, maar dat valt te combineren met verschillende landen (afhankelijk van hoe lang we weg blijven).
Doel van deze reis ->
We leven van dag tot dag, niet moet alles kan, mensen leren kennen, vriendschappen opbouwen, genieten van de wereld en gewoon jezelf zijn!!!
Het liefst zou ik deze reis willen plannen met 1 iemand of 3 personen extra… Met even aantal personen dus
Man of vrouw maakt niet uit, leeftijd ook niet, al zou het leuk zijn om met een jong en dynamisch iemand op pad te kunnen gaan. Ikzelf ben 27 jaar, maar voel mij ook op mijn gemak bij mensen die jonger zijn (heb nog de lerarenopleiding gevolgd vorig jaar tussen mensen van 17-19 jaar en geloof me, ik amuseerde mij enorm).
Wie samen iets wil plannen en samen durft te ‘springen’ in dit avontuur…
Laat maar weten, hopelijk dat ik op deze manier nieuwe mensen leer kennen.
Groetjes
Jasper