Van mei t/m juli hebben wij rondgereisd door Canada met de tent. Nu zijn we aan het overwinteren en wat geld aan het verdienen, om na de winter weer door te reizen.
We zouden graag richting California reizen, en ook Las Vegas, de Grand Canyon etc mee te pakken. Deze rondreis is erg populair, maar vooral in de zomer.
Heeft iemand ervaring met het maken van deze rondreis in maart en april. Wij hebben geruchten gehoord dat het erg koud kan zijn in deze maanden, en wij reizen met een tent. Is dit te doen?
En valt er sowieso een beetje te kamperen in die Staten?
En zijn er nog andere tips waar wij rekening mee moeten houden?
Ik hoop wat informatie van jullie te kunnen krijgen!
Alvast bedankt!
Wij zijn in juni geweest en hebben ook enkele keren in een tent geslapen, in de nationale parken. Yosemite was 's nachts nog redelijk fris, voor het overige hebben we het niet koud gehad. In april of mei zal dat natuurlijk wel wat schelen.
Kijk eens op het forum van www.allesamerika.com . Daar vind je alle info die je nodig hebt over een reis naar de USA.
In de Nationale parken zijn er steeds goeie campings.
In de steden (en andere) kan ik KOA aanraden. Das een keten van campings over heel de USA. www.KOA.com Ik heb er vaak gelogeerd en was telkens TOP!
Over het weer in maart/april kan ik je nix zeggen… Ik heb rondreis gemaakt in juli/aug en vond eig dat het totaaaaaaaal niet opviel dat het hoogseizoen was! Zeker in de NP was het steeds rustig vond ik!
Te overwegen dus