Maart- april naar Brazilie, Peru en Galapagos eilanden

Hai,

Ik ben student rechten en momenteel met mijn scriptie bezig. Deze hoop ik binnen een paar maanden af te hebben.
Daarnaast werk ik ook al twee dagen. Voordat ik ga beginnen met het echte werken wil ik graag nog wat van de wereld zien.
Ik heb een mooie reis in gedachte, alleen heb ik niemand die deze periode ook weg kan. Ik wil graag maart en april 2008 weg.
Ik wil eerst 3 weken van Rio de Janeiro naar het zuiden touren. Dan vanuit Rio naar Lima en de mooiste plekjes van Peru bezoeken (arequipa, colca canyon, puno, cuzco, machu picchu). Dan naar Quito vliegen, daar een aantal dagen blijven en dan naar de Galapagos eilanden (duur, maar zeker de moeite waard schijnt). Dan weer terug naar Nl.
Dit zal ongeveer 2 maanden duren. Langer kan ik niet weg, want daarna begin ik met werken.
Ben jij tussen de 23-27, een vrouw en lijkt dit je wat, laat het dan even weten.

groetjes, Esther

Hoi Esther!

Vanaf 18 februari ga ik een week talencursus doen (eventueel 2 weken) in Cusco, Peru en daarna 4 weken vrijwilligerswerk. Ik ben hier dus ongeveer 21 maart mee ‘klaar’. Daarna wil ik gaan rondreizen in Peru. Als ik het goed begrijp wil je ongeveer, nadat je naar rio bent geweest, nog 5 weken naar peru en ecuador?

Ik ben trouwens 24 jaar en ook net afgestudeerd. Ik spreek al wat Spaans aangezien ik een half jaar in Spanje heb gewoond.

Ik hoor graag van je!

Groetjes Cathelijne
[EMAIL=“xcathelijne@hotmail.com”]xcathelijne@hotmail.com