Momenteel ben ik in Trujillo/ Huanchaco vrijwilligerswerk aan het doen voor 2 maanden. Vanaf April ga ik door Peru reizen naar Bolivia, Argentinie en uiteindelijk Brazillie.
Is er iemand rond deze tijd ook in deze landen?
Ik ben zelf een vrolijke spontane meid van 25 jaar.
Net afgestudeerd voor de opleiding internationaal toeristisch management, mijn spaans is op een basis niveau, maar ga vanaf maandag hier ter plaatse lessen nemen.
Ik vertrek donderdag naar Peru, voor eerst een talencursus in Cusco, daarna Inca trail lopen, maar vanaf begin april heb ik nog niets gepland tot dat ik de 22ste weer terug naar NL vlieg.
Dingen die ik waarschijnlijk in die periode wil doen zijn de amazone in (vanaf cusco) en de zoutvlaktes in Bolivia bekijken en dan via de kust weer terug naar Lima.
Mocht dit je goed in de oren klinken, laat het weten en misschien kunnen we wat afspreken.
Groeten en misschien tot in Peru,
Lisette
ps: net als jij ben ik een spontane meid, alleen een jaartje ouder dan jij en met op dit moment nog bijna geen kennis van spaans
Waarschijnlijk krijg je meer reacties als je dit ook onder het reisgenoot gezocht forum zet.
Zelf reis ik vanaf begin maart tot en met 15 mei van buenos aires naar peru toe. Wellicht komen we elkaar ergens tegen!
Ik kom al 5 jaar in Peru en ga eind maart weer terug. Ik zit in Iquitos, een stad in het amazonegebied. Als je die kant opkomt, kun je me mailen. Ik ben daar actief voor een stichting voor traditioneel medicijn en we zijn bezig een centrum te bouwen. Misschien wil je die zien, ik kan je ook wel wat tips geven mocht je naar iquitos komen.
Sowieso een goeie reis gewenst!