Hoi!!
Momenteel ben ik in Trujillo/ Huanchaco vrijwilligerswerk aan het doen voor 2 maanden. Vanaf April ga ik door Peru reizen naar Bolivia, Argentinie en uiteindelijk Brazillie.
Is er iemand rond deze tijd ook in deze landen?
Ik ben zelf een vrolijke spontane meid van 25 jaar.
Net afgestudeerd voor de opleiding internationaal toeristisch management, mijn spaans is op een basis niveau, maar ga vanaf maandag hier ter plaatse lessen nemen.
Graag hoor ik van je!
Groetjes,
Debbie
Hoi Debbie,
Ben je al lang daaro? Bevalt het een beetje tot dusver? Wat voor vrijwilligerswerk doe je, als ik zo brutaal mag zijn om te vragen?
Ikzelf vertrek 19 februari richting Arequipa. Zal in die regio plusminus een maandje verblijven (acclimatiseren en Spaans naar hoger niveau tillen). Ik wil daarna graag naar Bolivia en misschien nog naar Chili en Argentinië. Salar de Uyuni wil ik sowieso bezoeken. In totaal wil ik zo’n 3/4 maanden in Zuid-Amerika verblijven.
Om even een globaal profiel te schetsen van mezelf. Ben een jongen van 23 jaar die de opleiding Sociale Studies volgt. Ben een (als ik dat zelf mag zeggen) vlotte gozer die met maar weinig wensen niet overweg kan. Ik ben van plan om zeker niet te gehaast rond te reizen, en ook wel van de gebaande toeristische routes wil afwijken.
Wie weet lopen onze routes en persoonlijkheden voor een gedeelte synchroon en komen we elkaar ergens tegen (misschien in Peru). Ben zelf de man van het niet al te veel plannen en houd van vrijblijvende afspraken.
I.i.g. veel plezier daar in Huanchaco.
Vriendelijke groeten van Tom
Hoi!
Ik heb ook plannen om in april richting Zuid-Amerika te vertrekken. Jammer genoeg vind ik niemand om mee te gaan, wegens werk, liefje, financieel, … Daarom ben ik langs deze weg beginnen zoeken en dat lijkt mij wel spannend!
Ik heb dus zeker interesse om eventueel samen te gaan. Heb je al wat concretere plannen? Ik ging reeds naar Bolivia voor drie maanden en heb er mijn hart verloren. Ik ben er zeker van dat ook de andere landen in Zuid-Amerika zullen kunnen bekoren.
Moest je nog interesse hebben, voeg mij dan toe op msn of mail mij: [EMAIL=“mahieu_stephanie@hotmail.com”]mahieu_stephanie@hotmail.com (tussen mahieu en stephanie een _ !!)
Groetjes,
Stephanie