Ik ben de laatste week van feb en heel maart vrij. Natuurlijk wil ik deze weken nuttig besteden…
Ik zit te denken om naar Peru en evt chili te gaan of naar Costa rica gecombineerd met nicaragua of panama…
Nu is de vraag… wie gaat er met me mee??
Ik weet dat t nog wat ver weg is maar wil toch vast wat mensen verzamelen die in deze periode die kant op (willen) gaan.
Mensen tussen de 22 jaar en 29 jaar, kom maar op met je ideeen! en misschien kunnen we met zn allen een groepje maken op facebook om gedachten uit te wisselen of plannen te maken om te meeten om binnenkort te gaan trekken.
Ik heb er in ieder geval vast zin!
Wat zijn je plannen? Ik zit in april ergens in Peru. Ik begin in Colombia in maart en dan via Ecuador naar Peru. In maart zit ik dus in Colombia/Ecuador. Wellicht een keer in de buurt om te meeten?
Leuke plannen heb je! Ik vertrek half december naar Peru en ga daar in Huanchao 2 maanden vrijwilligerswerk doen. Rond 6 februari ga ik verder reizen door Peru richting Equador, Panama en Costa Rica. Ik ben 26 jaar oud. Misschien leuk om te meeten als we bij elkaar in de buurt zijn.