Maart 2011 voor een jaar

Hallo,
Ik ben Senta en ben 24 jaar…
Ik wil in Maart 2011 voor een jaar naar Australie gaan…
Ik zoek alleen nog iemand (die ik niet ken) om dit mee samen te doen!
Ook omdat ik dat gezellig vind, en stiekem toch wel een beetje spannend om helemaal alleen te reizen!!
Laat maar weten of je er zin in hebt… een route heb ik nog niet echt! lijkt me leuker om samen uit te zoeken…
Groetjes Senta

Hoi!

Ik ben Ashley, bijna 19 jaar en van plan om in april naar australie te gaan (eind maart heb ik nog een herkansing die ik moet doen). Ik wil niet zo lang als dat jij wilt, maar het lijkt me wel erg leuk om bijvoorbeeld samen de reis erheen te doen en de eerste paar dagen in sydney samen door te brengen!

Verder wil ik daarna ook de cowboycursus in leconfield gaan doen, wat ook leuk is om eventueel samen te doen.

Ik hoor het wel als het je wat lijkt om de rit erheen samen te doen!

Hoi Senta,

Ik ben Indra (23 jaar) en ik ben van plan om vanaf Mei (nog even sparen) naar Australië te gaan voor langere tijd om rond te reizen en te werken en dan af te sluiten in NZ. Heb je inmiddels al iemand gevonden? Wil je echt in Maart weg of ben je daar flexibel in?

Groetjes,

Indra
[EMAIL=“indra_broek87@hotmail.com”]indra_broek87@hotmail.com

Hoi!

Mijn naam is Myrthe, k ben 19 jaar oud en ik wil ook graag in maart voor een half jaar naar Australie vertrekken! ik zoek nog een reisgenoot want vind t wel een beetje eng om alleen te vertrekken! ik hoop snel iets te horen :slight_smile:

xx Myrthe