Australië reisgenootje gezocht vanaf april 2011!

Hallo allemaal!

In april 2011 wil ik voor ongeveer 6 weken naar australië om zoveel mogelijk te zien en te beleven.

Het plan is er al langer maar het houdt me tegen om alleen te gaan. Ik zou veel liever alle voorpret en het avontuur willen delen met iemand! Ik zoek iemand die ook naar australië wil, eventueel voor een langere periode (maar dan dit stukje samen doen) en de route sydney-cairns graag samen wil gaan doen.

Tevens heb ik al een cowboycursus (voor 2 personen, gewonnen!) en 2 buspassen voor deze route!

Verder even over mij: Ik ben Ashley, in september 19 jaar en studente psychologie. Dit jaar ga ik aan mijn tweede jaar beginnen. In maart heb ik nog een herkansing dus vandaar dat ik in april weg wil/kan. Verder vind ik het erg leuk om te surfen, fotograferen, en het avontuur op te zoeken!

Het liefst reis ik samen met een ander meisje die ook avontuurlijk en sportief is ingesteld!

Mij lijkt het erg leuk om dan samen een ticket te boeken, en een paar keer af te spreken om elkaar beter te leren kennen, en het over de reis te hebben en er naartoe te leven!

Dus laat wat van je weten als je dezelfde plannen hebt! :smiley:

Hallo,

Ik las net je berichtje, Leuk dat je ook naar Australië wilt gaan!!
Ik zit zelf ook met het idee in gedachten maar wil liever niet alleen.
Ik heb nog geen idee wanneer ik zou willen gaan (wel in 2011) en hoelang. Aangezien ik fulltime werk en vrij moet kunnen krijgen kan ik dus nog niet precies zeggen wanneer en hoelang.

Over mijzelf: Ik ben Anouk en ben 22 jaar. Werk als administratief medewerkster en zou graag meer van de wereld willen zien. Net als jou zou het mij geweldig lijken om te leren surfen, snorkelen en echt op avontuur te gaan.

Ondanks dat ik (nog) niet kan zeggen of ik die periode kan lijkt het mij alwel erg leuk om hierover al wat ideën etc over op te doen.

Hoop wat van je te horen

Groetjes Anouk :dag:

Hoi Anouk!

Leuk dat je ook een beetje dezelfde plannen hebt!

Het liefst ga ik zo snel mogelijk boeken. Wanneer weet jij of/wanneer je vrij krijgt? Wat bijvoorbeeld ook al leuk is is om samen te beginnen, dan heb je toch de vlucht en het begin samen, en kan je daarna of samen verder of gewoon alleen als het zo loopt.

Weet je verder al waar je heen wilt en wat je daar allemaal wilt zien?

Hallo,

Ik kan nog niet zeggen wanneer ik vrij kan krijgen, kan ik pas eind van het jaar officieel aanvragen. Ik heb nog geen idee waar ik overal heen wil maar wel naar Sydney en Melbourne. Verder wil ik graag zo veel mogelijk zien en doen. Het lijkt me ook leuk om de reis samen dan “voor te berijden”

Groetjes

Hee Ashley,
Ik ben Maaike, 18 jaar, en zit op dit moment in Melbourne als au-pair (ik was net klaar met mijn middelbare school, en wilde er even een jaartje tussenuit). Ik heb mijn terugticket al geboekt, en ik vlieg 28 mei weer terug naar Nederland. Voordat ik weer terug ga, zou ik alleen wel heel graag nog willen rondreizen en wat van Australië willen zien. Met kerst ga ik al wel een beetje rezien, maar niet zo heel erg lang. Weet je al wanneer je precies wilt gaan?

Heeei!!

Ahaa coole plannen heb je!! Ik heb tussen mijn mbo en hbo 'n halfjaartje vrij waardoor ik ook niets liever wil dan even lekker op reis! (lees: Op avontuur, leuke mensen leren kennen, natuur, cultuur, beetje feesten om een onvergetelijke tijd mee te maken!) En dit het liefst met iemand samen! Ik heb alleen maar 4 weken de tijd helaas, dit doordat ik bezig ben met een cursus waar ik geen sessies van mag missen. Mijn periode is van half april tot half mei.
Verder ben ik: Rianne 22 jaar, sociaal, flexibel, gezellig;)
Wie weet kunnen we deze wensen samen delen, ik hoor het wel!

Groetjes, Rianne!

ps. je kunt ook emailen. (rianne_pingen@hotmail.com)

Leuk om al jullie plannen te lezen!

Bij mij staat inmiddels alles vast:

26 maar vertrek ik naar sydney, dan een week sydney. Dan ga ik vervolgens een cowboycursus doen van 5 dagen. Hierna heb ik 5 weken de tijd voor het stuk tamworth-cairns. Dan vlieg ik naar alice springs, om tot slot een tour te doen naar adelaide! Hier gaat mijn vliegtuig weer terug…

Mochten er meer mensen zijn die toevallig 26 maart vanuit brussel vertrekken…ben benieuwd!

Misschien tot daar!

Hey Ashley,
Ik vertrek 31 maart naar Sydney, ook vanuit Brussel. Heb dan zo’n 6 weken om de oostkust af te gaan naar Cairns. Vanuit daar vlieg ik naar Alice Springs en eindig uiteindelijk met ‘the ghan’ in Darwin. Jouw avontuurlijke instelling komt me bekend voor en het lijkt me dan ook gezellig om te meeten!

Over mij: ik ben 23 jaar en heb net mijn master in psychologie afgerond. Vandaar dat een trip naar Down Under me nu wel goed uitkomt :slight_smile: Als je verder wil kletsen over de reisplannen, kun je me ook mailen: lizza_stam@hotmail.nl

Groetjes, Lizza

Hallo,

Ik ben ook opzoek naar een reisgenootje. Ik ben van plan om 10 weken naar Australië te gaan. Mijn ticket heb ik al geboekt en ik zal 11 april vertrekken. Ik vlieg op Sydney. Ik zoek nu iemand die op deze datum of rond deze datum ook gaat, want ik vind het toch wat spannend om alleen te gaan.

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Grytsje Merkens en ik ben 19 jaar. Ik ben net klaar met mijn vwo en zal in september aan mijn studie beginnen in Amsterdam.
Het lijkt me leuk om iemand te vinden die ook een aantal keer met me wil afspreken voordat we naar Australië gaan. Ik heb nog geen concrete plannen, maar die zouden we wellicht samen kunnen maken.

Hai,

Ik vlieg ook de 26e!! Wil het zelfde doen als jij. Ik zou ook het liefste een camper huren maar alleen weet ik niet of dat zo verstandig is.
Zouden anders een xtje mailen
marjoleinultee@hotmail.com!

Ik ben Marjolein, 27 jaar. Ik werk als stewardess bij klm. Ik heb allen de maand April vrij dus moet helaas eind april weer richting nl vliegen.

Misschien hoor ik iets van je!

Marjolein

heey!

Wat leuk dat je ook de 26ste vliegt! Vlieg je ook vanaf brussel?
Of met klm…haha;)

Hoi Maaike,
Ik wordt ook au pair in Australie!
Heb je tijd om je ervaringen te delen via de mail?
En me miss met wat praktische zaken kan helpen?

Bijv. hoelang duurde t voordat je je visa had?

Hoop van je te horen!

Mail me op wendyvanlint@live.nl