Ik ga in oktober een maand naar sri lanka maar heb nog geen idee wat ik daar ga doen. Misschien kite surfen maar wat is leuk om te ondernemen daar? Is er een btje een backpackers cultuur?
groet,
dick
Ik ga in oktober een maand naar sri lanka maar heb nog geen idee wat ik daar ga doen. Misschien kite surfen maar wat is leuk om te ondernemen daar? Is er een btje een backpackers cultuur?
groet,
dick
Hoi Dick,
Zat te doen, dat ontdek je vanzelf wel. Beste is 1-2 nachten in een guesthouse bij Negombo-bij-vliegveld, voor acclimatiseren, en daarna de (lange) treinreis-met-overstap naar het zuiden. Grote backpacker-sites zijn Hikkaduwa en Unawatuna, en kleinere zijn Mirissa en Tangalle. Die laatste twee hebben vermoedelijk in oktober het beste (droogste) weer. Transport kan ipv trein ook met express bus, veel frequenter, maar die hebben uitermate beperkte bagageruimte.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Wat backpacken betreft kun je beter je vraag hier neerzetten:
Reisforum - Reizigersforum (backpackersforum)
Ik ben vanaf 27 november 3 weken in Sri Lanka, en zoek ook een reismaatje! Iemand?
Ik ben een spontane levenslustige meid van 19 jaar. Hou van natuur, cultuur, en gezelligheid.
Laat wat horen als jij ook in Sri Lanka ben in die periode!
Groetjes Anne