@ een ieder,
voor de duidelijkheid Aant is Aant en ik ben Aant
Sjors2 = ? ,waarschijnlijk Sjors2, maar ken ik weer persoonlijk niet.
Niet linken waar er geen link is!!!
Ik post al een tijdje niet (nauwelijks), en laat het ook liever zo.
Ja , Aant komt toevallig (ook) uit één van de betere gebieden van BR , en ik ben het met sommige zaken die Sjors 2 aanhaalt eens. (dat zijn misschien de enige overeenkomsten).
En nu klim ik toch meteen maar weer op mijn stokpaardje, die linkse club is zo slecht nog niet voor BR geweest.
Lula heeft het in zijn 2 termijnen beter gedaan dan welke rechtse kandidaat of eerdere rechtse regeringen wel niet gesteunt door o.a. de USA kon vemoeden.
Ondanks een (diepe) wereld recessie, toch nog jaarlijks een groei neerzetten, en nu krijg ik zeker te horen dat het de inspanningen van anderen zijn geweest. (waarom hebben de armen bij eerdere regeringen 10 tallen jaren niets van enige welvaart gemerkt?, wel hard moeten werken maar alles bleef kennelijk bij een kleine elite hangen)
JA de gemiddelde arbeider is er duidelijk op vooruit gegaan in vergelijking tot 10 jaar geleden.
Dilma kan wat dat betreft de kers op de taart gaan zetten, ik geef toe dat het moeilijk zal zijn die hoge groeicijfers te blijven evenaren. Maar ik blijf het positief bekijken (en mijn zegen heeft zij).
Aant vanuit een :zon02: POA / RS