kan je als je gevoelig bent voor luchtweg infectie toch op vakantie in Thailand , mijn vrouw is daar zeer gevoelig voor .
Ben geen dokter maar ik denk als je niet teveel tijd doorbrengt in grote steden dat luchtkwaliteit hetzelfde is als in Nederland
Ze kan een mondkapje dragen. Houdt de lucht wegen toch enigzins neutraal.
Mensen met astma dragen dat ook.
Uhm, ik wil niets over me afroepen, maar uitgerekend deze tijd van het tijd is niet zo’n beste tijd om te komen als je last hebt van je luchtwegen.
Ondanks het feit dat het afbranden van akkers, landbouw-afval, bossen en overig afval niet toegestaan is EN dat er strenger wordt toegezien op de naleving van dit verbod, is het vooral in deze tijd “rokerig”. Vooral de Noordelijke provincies hebben hier onder te lijden.
In de grotere steden is het zowiezo luchthappen voor een luchtweg-aandoening-lijder.
Luchtweginfecties? Dat is een beetje vaag.
Echt longontsteking of meer bronchitis/astma? Of nog anders?
Als je aan de kust blijft, weg van grote steden (=smog), denk ik dat het geen probleem hoort te zijn. Vooral wanneer er ook een allergie voor hooikoorts meespeelt, kan een strandvakantie veel schelen met de klachten thuis. En opletten met de seizoenen. Natte seizoenen zijn vaak wat benauwder dan in droge periodes.
Dit ben ik als ex-long patientje ten minsten gewend