wy hebben een tussenlanding van vyf uur voor we verder vliegen naar denpasar , weet iemand of je op de luchthaven mag roken ?:dag:
Je mag niet overal roken, maar er zijn uiteraard smoking area’s. Dit staat duidelijk aangegeven.
Als je in Jakarta Internationaal aankomt is de kans groot dat je op een andere ( Domestic ) luchthaven vertrek (als je het niet in 1 pakket geboekt hebt )
Er is wel een gratis schuttle dienst .
Greetings Jan
hallo jan , dat gaat het geval niet zyn , hebben alles in 1 pakket geboekt , bedankt in elk geval , je woont nog in de buurt zie ik , ik woon in heusden
Hoi Patsy , idd ik Woon In Hasselt
vorige keer hadden we tussenlanding hong kong , nu vliegen we by garuda indonisia , ervaring by toevallig ? kyk er in elk geval naar uit , vertrekken nu zondag
Hoi Patsy ,
Bij Garuda heb ik alleen nog maar domestic gevlogen .
Wat ga ja allemaal doen in Indonesië ?
ben vorig jaar daar geweest by mn dochter, zaten in het sanur beach hotel , waar ik nu weer naar toe ga met een vriendin , wy gaan zeker genieten van het mooie weer en net als vorig jaar over andere dag met een driver het eiland verkennen , wil deze keer ook zeker een van de gili eilanden doen , dus tips altyd welkom ![]()
Domestic en international is officieel dezelfde luchthaven, alleen een andere terminal (en ook een ander gebouw).
Mijn ervaring met de gratis shuttle is trouwens niet zo heel goed, ik ben een keer 's avonds laat aangekomen en toen was er geen shuttle meer. Er zijn wel veel tax’s, maar deze zijn niet gratis.
Gilli’s moet je zeker doen .
Het gemakkelijkste is vanuit Padang Bai met de speed boot , als je deze ticket’s op voorhand koop’t is er gratis vervoer van sanur naar padang bai .
Tickets zijn ook via internet te koop .
In Indonesie rookt vrijwel elke man dus maak je geen zorgen.
alles is dus heel goed verlopen , bagage gaat gewoon door , dus niet zelf van de band halen , en door het feit dat we vyf uur moesten wachten zyn we gewoon lekker buiten gaan roken , super vakantie gehad , en dankzy onze vaste driver die ik vorig jaar heb leren kennen in sanur zelfs een crematie van a tot z kunnen meemaken , ik voelde my zeer vereerd , kortom y love bali
Leuk dat je iedereen nog even laat weten hoe het gegaan is en goed om te horen dat je een super vakantie hebt gehad.
hallo jan , wy zyn weer in het koude belge land , hebben een super vakantie gehad , het enige waar ik spyt van had , was dat ik de uitstap naar de gili eilanden niet met een overnachting gedaan heb, was zo mooi , en als je het op 1dag doet ben je er maar enkele uren , volgende keer dus zeker met overnachting , ben van dinsdag thuis maar leef nog in een roes met de bali blues
@Patsy , Idd gilli’s moet je enkele dagen doen .welk vd 3 eilanden ben je geweest ? wat heb je voor de rest nog allemaal gedaan ?
eerst effe bykomen van de reis , dus zalig aan het strand , heb veel dingen gedaan die ik al gedaan had , maar toch met mn vriendin wou delen , bali zoo , vlinders , rystvelden ,ubud , maar wat ik nog niet gedaan had en waar ik enorm van genoten heb , we hebben een voledige crematie mogen meemaken, ik was zo vereerd , prachtig , het eiland dat we bezochten was trawangan , ben al op veel eilanden geweest in thailand , maar hier sloeg mn hart over , jammer dat de tyd zo kort was , lesje voor de volgende keer !!!