wie weet waar je alvast een low budget hotel kan boeken voor in Bangkok en in Ko Samui???
Lijkt me handig als ik dit alvast in Nederland gedaan heb…
wie weet waar je alvast een low budget hotel kan boeken voor in Bangkok en in Ko Samui???
Lijkt me handig als ik dit alvast in Nederland gedaan heb…
Als je van hieruit wil boeken, is het niet meer low-budget.
Maak je niet te veel zorgen over het vinden van een slaapplaats in Thailand. Het is er zo toeristisch dat dat ter plekke geen enkel probleem voor je zal zijn.
Je moet niet eens zoeken, ze komen je het wel aanbieden ![]()
Als je een low budget hotel in Bangkok wilt boeken, kan je het beste vanaf de luchthaven de taxi nemen naar Khao San Road.
Low budget hotels boeken via internet is vrij lastig, omdat veel van deze hotels/guesthouses of geen websites hebben of geen reserveringen aannemen.
Originally posted by davenuman@15-08-2005, 08:05:20
** Als je een low budget hotel in Bangkok wilt boeken, kan je het beste vanaf de luchthaven de taxi nemen naar Khao San Road.
Low budget hotels boeken via internet is vrij lastig, omdat veel van deze hotels/guesthouses of geen websites hebben of geen reserveringen aannemen. **
Khao San Road staat bekend om de low budget guesthouses… Maar rij je 5 minuten verder naar de rivier: Na Phra That road dan heb je voor dezelfde prijs een ander hotel! (wij zaten bij ‘Four Sons’)
Verschil: Bij de rivier is het snachts niet zo’n herrie, want die Khoa San road gaat tot laat door. En wij zaten in een ranzig goedkoop geusthouse aldaar. Goedkoop vind ik prima maar ik betaal persoonlijk liever 50 Baht meer ( een eurotje dus) en slaap dan zonder bang te hoeven zijn dat er een insect mijn lichaam betast.
fijn verblijf daar he!
Oooh ja, boeken is niet nodig want er komt genoeg op je pad, en afdingen kan je ook nog in het hotel… (niet overal)