Ik ben de volgende maand in Thailand, omdat een week BK overkill zou zijn heb ik besloten om mijn bezoek in BK op te,splitsen. Eerst enkele dagen BK dan weer verder en dan terug enkele,dagen BK.
Mede doordat al mijn vluchten via Suvarnabhumi gaan is dit niet iets onoverkomelijks.
Nu was mijn vraag in welke wijken ik best kan verblijven (of suggesties v hotels mogen ook).
Ik dacht om te verblijven nabij de Khaosan road, nabij de sukhumvit buurt, en dan heb ik nog 1 verblijf over, wat raden jullie me aan?
Wil je goedkope logement dan kan je best naar de backpackerswijk Khaosan &rambuttrie road gaan ! prijzen vanaf 250 en up.
Als je eventueel wilt gaan overnachten in Sukhumvit daar vind je ook budget alsook luxe hotels prijzen situeren vanaf 550 bath tot 25000 bath.
Ook heb je daar veel transportmiddelen om je gemakkelijk te verplaatsen in deze miljoenstad als Bangkok. (Sky trainstations,metrostations)
Hee Alexis,
Voor welk budget moet/kan het ? Er zijn nl. ook veel “rare” hotels in Bangkok, ik noem bijv.
[EMAIL=“Siam@Siam”]Siam@Siam , maar zo zijn er veel meer, om eens een nachtje “anders” te slapen.
In Sukhumvit slaap ik sltijd in Atlanta Hotel , www.theatlantahotelbangkok.com of in Suk11,
www.suk11.com als Atlanta vol is. Dit zijn echt budget hotels, maar beide brandschoon, en dat is mijn enige eis.
Hans.
Grande Centre Point Sukhumvit/Terminal 21 is natuurlijk ook geweldig, maar ietsje duurder :biggrin:
Ik verbleef in Hotel Sourire@Rattanakosin Island, zit in een klein steegje net achter het Democracy Monument en nog geen 5 minuten lopen van Khaosan Road. Prima hotel voor deze buurt en goede locatie. Doordat het in een klein steegje zit heb je geen last van verkeers geluiden etc.
Ik heb in een aantal hotels geslapen in Bangkok. De meeste namen ben ik kwijt maar wat me bijgebleven is zijn het Eastin (destijds niet zo handig met het ov, maar inmiddels rijd daar ook de skytrain) en The Key. Deze ligt aan een zij straat van sukhumvitroad. Ideale uitvalsbasis.
Zoals velen heb ik ook niet echt hoge eisen, schoon en netjes is voor mij het belangrijkste. Al was het Eastin redelijk luxe.
Ga maar niet naar River View Guest House, want dan is er voor mij misschien geen plaats meer, haha. Ik zit liever niet tussen de jonge toeristen en lawaai, maar midden in China Town.