Leuk hotel/appartement in Bangkok !

Wie kan mij een leuk hotel/appartement aanraden in Bangkok. Niet duur, maar schoon.
2 Volw. en een kindje van 1 jaar.

Hoi,
Kan je aangeven : budget,voorkeur locatie?

Mag zo tegen de 1000 bath zitten en voorkeur… ik ben er nooit eerder geweest. Wat raad je aan? We houden van shoppen, wandelen, etc etc…
Maar in het hotel moet er wel een rust zijn.

Dit vinden wij een heerlijk hotel : http://www.mangolagoonplace.com/

Het zit op Rambuttri vlakbij het Royal palace, Wat Po,Golden Mountain,shopping centers markten en de rivier met zijn taxi boten is super vlakbij. Ook de Khao San is dichtbij maar ver genoeg weg om er geen overlast van te hebben. Rambuttri zelf is een relaxte straat vol kleine hotels/guesthouse en volop eetgelegenheden. Je kan zo enorm veel kanten op in BKK pfff (luxe probleem)

Een andere leuke kant is bv sukhumvit hier is het wat luxer maar ook meteen een stuk duurder (mijn beleving) Je zit dan ook wel wat verder weg van de meest bekende trekpleisters van de stad.

Super bedankt! Ik heb het hotel meteen ff gemaild.
Als geen bekende met bangkok zat ik zelf alleen te kijken naar hotels in Sukhumvit. Maar zelf vind ik het altijd jammer als ik niet vlakbij de bekende plekken zit. Dus deze komt zeker goed uit!

bedankt!

Haha graag gedaan hoor wij zitten er over een ruime week weer (17-08).
Er zit ook een leuke kleine tuin bij zodat je bij erge warmte en zon ook lekker onder bomen kan gaan zitten!

En als we weer terug naar NL ook dan zitten we er weer maar over de terugreis wil ik nu nog lang niet nadenken lol2lol2

Alvast heel plezier!!

Dan is het Trang Hotel (met zwembad) ook een optie. Superior Room inclusief ontbijt voor zo’n 1400 Baht per nacht.

Wat ik zelf heb gedaan de afgelopen dagen is het adres van een bepaald hotel intypen op google maps en vervolgens inzoomen tot street view. Zo krijg je al een beetje een beeld van de omgeving!

Wahhahaha… dat heb ik een paar keer met Google Earth gedaan, maar Google maps is inderdaad wat makkelijk voor een streetview!

:hihi: leuk he?! Ook een prima manier om lekker in de vakantie stemming te komen. Heb in Bangkok de Bayoke Sky tower bekeken en heb al een beetje door China town gestruind. Ik wacht op het moment dat je ook daadwerkelijk gebouwen binnen kunt ‘lopen’.

www.riverviewbkk.com in het minder toeristische maar bruisende China Town.