Lovina

:vak02:Binnenkort gaan wij naar Sanur! Mijn vraag is, hoe lang is het met de auto rijden van Sanur naar Lovina! En is het de moeite waard om te gaan!

Betty Boop:zon02:

Het is drie uur rijden van Sanur naar Lovina, Er zijn verschillende routes met verschillende bezienswaardigheden onderweg. Is Lovina de moeite waard? Het ligt eraan wat je wilt. Het uitgaansleven is zeker niet wild te noemen. Lovina staat nog een beetje aan het begin van de ontwikkeling van het toerisme. Kleinschalig toerisme, zeker voor gezinnen met ‘kleine’ kinderen en voor zij die niet houden van Kuta zeker de moeite waard. Ga er niet heen als je wilt surfen, maar als je houd van natuur, verborgen watervallen, dolfijnen in het wild, snorkelen, wandelen in de sawa’s, giants tree, apen langs de kant van de weg en als je het echte Bali wilt ontdekken, dan is Lovina zeer de moeite waard. Zelf hebben we met heel veel plezier de laatste 4 jaar in de buurt van Lovina gewoond en nog steeds niet alles bekeken.

www.balivilla.nl www.bali-beach-villa.com/

Beste Betty,
Het is inderdaad minimaal 2 1/2 uur rijden van Sanur naar Lovina. De rit op zich is al heel mooi. Ik kan me verder helemaal aansluiten met wat Marja schrijft.
Groet, Arie
www.capungvilla.nl

Marja, bedankt voor de tip! Wij zijn al wat oudere mensen, dus dat uitgaansleven hoeft voor ons niet!
We zijn beiden gek van de natuur, dus gaan we die zeker beproeven!
Nogmaals dank!

Gr. Betty

Beste Arie, jij ook bedankt!

We gaan het zeker doen!

Gr. Betty

15 juni kom ik aan in Lovina, klinkt veelbelovend dit :cheer:

Twintig jaar geleden in Lovina geweest en afgelopen zomer opnieuw. Het is wat toeristischer geworden maar zeker niet te vergelijken met plaatsen als Kuta. De omgeving rond Lovina is prachtig met inderdaad mooie sawa’s, verborgen watervallen etc. Wil je helemaal geen touristen tegenkomen ga dan ook eens naar het plaatsje Dencarik vlakbij Lovina. Daar heb je plaatselijke markt, winkeltjes en kan je heerlijk eten (maar waar niet op Bali) Leuk om te doen met de bemo van Lovina naar Dencarik.

1 like