Los Angeles/NY Summer 2009!!!

Hoi Sven,

Jouw idee lijkt me wel cool eigenlijk, maar ik vraag me af hoeveel het huren van een busje kost. Weet jij daar al wat meer over? En hoeveel geld moet er überhaupt mee denk je? Wordt het een low-budget trip of gaat jouw voorkeur uit naar 5-sterren hotels.

Ik ben meer van de low-budget reizen (slapen in hostels, motels en andere goedkope oplossingen etc.) en dat moet in de US zeker mogelijk zijn. In geval van low-budget heb ik dus wel oor naar die roadtrip van je en ik vind vind het trouwens ook niet erg om de helft van de trip te rijden (ja, ga natuurlijk niet de hele trip achter het stuur zitten :slywink:). In ieder geval voldoe ik aan de voorwaarden om er een wagen te mogen huren; ben 22 (m) en heb nu bijna 4 jaar mijn rijbewijs. Als bijbaantje werk ik bij “Rent A Bob”, dus heb ik al in heel veel verschillende auto’s gereden. Zo’n busje is daarom geen probleem voor mij.

Mocht je meer info hebben (of willen hebben) neem dan zeker even contact met me op via [EMAIL=“a.vanoostveen@hotmail.com”]a.vanoostveen@hotmail.com (dit is overigens geen MSN). Hoop van je te horen.

Gr,
Anand

Hoi Anand,

Hou je deze zomer maar al vrij!! Hahaha :slight_smile:

Ik stuurde je een e-mail :slywink:

Hopelijk tot gauw!

Hoi Allemaal,
Ik lees nu pas de berichten, Hoe was de ontmoetingsdag?
Het lijkt mij ook erg leuk om naar Amerika te gaan naar la/ new york… gewoon veel zien, doen, shoppen en relaxen…
mijn voorkeur gaat uit naar Low budget.
Ik heb een rijbewijs
Ik kan ook na de zomer gaan… of in de zomer…
Groet,
Shanna
shanna686@hotmail.com