Reisgenootje voor de VS gezocht

Hey, leuk dat je mijn berichtje even leest.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mark en ben 20 jaar oud. Op dit moment studeer ik nog economie, maar volgend jaar zou ik graag in de zomervakantie naar Amerika gaan om wat rond te reizen.

Zijn er mensen die dezelfde gedachten hebben zodat we misschien een keer kennis kunnen maken?
Mijn e-mail is: [EMAIL=“mark-8@live.nl”]mark-8@live.nl

Groeten,

Mark

hoi hoi!

Ik zit ook alweer over mijn zomervakantie na te denken… weet nog niet helemaal wat ik wil… maar om naar Amerika te gaan is ook al een paar keer bij mij opgekomen.

Ik ben Melanie en 18 jaar oud. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding. Het lijkt mij leuk om te horen wat je ideeën zijn om te gaan doen in Amerika!

Groetjes Melanie

Hey Melanie,

Nou het zit eigenlijk zo…ik wil natuurlijk wel alles zien! :P, maar dat kan natuurlijk niet in 1 keer. Het leek mij ontzettend leuk om met een auto (cabrio)/camper lekker vrij te reizen. De route heb ik nog niet echt bepaald, maar het geeft zoveel vrijheid.

Ik heb een nichtje die al zowat over de hele wereld is gereist en zij vertelde mij dat als je met de bus (goedkoop) door Amerika of Australie etc. wil reizen, je eens moet informeren naar OZ Experience.

maar mijn bedoeling is toch echt om met de auto lekker vrij te kunnen reizen. Dit kan zijn, van West naar Oost of van Noord naar Zuid.

Een aantal plekken die mij wel trekken:

> Death Valley
> Route 66
> New York
> Los Angeles
> San Fransico
> Grand Canyon

Ik kan wel 1000 punten noemen, maar deze lijken mij toch wel erg leuk!

Groetjes,

Mark

Hoooi…

Heb net even je verhaal gelezen… Heb het afgelopen jaar ook met het idee rond gelopen om naar Amerika te gaan, maar er is steeds niks van gekomen… Druk druk druk… De plannen die jij beschrijft zijn precies de dingen die mij aanspreken!! Lekker rondreizen met een auto of camper, ideaal :thumbsup:!!

Hoeveel weken/maanden ben jij van plan daar naartoe te gaan??

Ow ja ook wel handig om te weten is dat ik Hans heet, 22 jaar ben…

Ik hoor het graag van je!!

Later Hans

Hai Mark,
Ik heb je verhaal gelezen. Ik denk er de laatste tijd vaak aan om naar de VS te gaan. Voornamelijk NY en LA spreekt me erg aan.

Ik zou wel met je mee willen om de kosten te delen.

Groetjes

Heey

Wat leuk dat jij ook graag naar Amerika wil gaan !

Zou je buiten LA en NY nog meer willen zien? of hoe zou je graag willen reizen? trein, bus, toch auto, fietsend :stuck_out_tongue:

Groeten,

Mark

Heey, ik heb ook hetzelfde idee. Liefst een reis van Ny naar La (of andersom) en liefst met de auto omdat dat de meeste vrijheid geeft. (ik heb alleen nog geen rijbewijs :P)
Het leukste lijkt me met een groepje en dan met een busje ofzo, echt zo’n hippie gevoel he. :wink:

En ik ben ook 18 jaar.

Hai Mark!
Sorry voor de late reactie. Mijn laptop was ge-crashed, kon daarom niet reageren.
Ik wil buiten LA en NY zeker nog meer zien. Het zuiden lijkt me suuuper!
Vooral the Grand Canyon lijkt me de moeite waard om te zien.

Ik zie dat je 20 jaar bent, ik ben 27 (geloof me als ik zeg dat ik er uitzie als een 23 jarige) Heb Mediteraene afkomst.

Het lijkt me geweldig om met iemand een trip te maken door de VS. Alleen heeft niemand in mijn omgeving interesse. Die zijn meer van de Ibiza en zo.

Hoe leuk zou het zijn om een auto te huren en dan zo vrij als een vogel te cruisen door Amerika.

Groetjes,
Rosa

Hallo mark
Ik zie dat je al een hele hoop reacties hebt misschien al een heleboel wilde plannen gemaakt maar ik vind je idee geweldig dus ik reageer toch.
Ik ben een meisje van 20 en ik ga volgend schooljaar naar de kunstacedemie.
Ik ben al zo lang aan het nadenken over een reis maken en dan inderdaad met de auto (camper) beetje rond cruisen!! ik zou dan ook graag aankomende zomer daaraan willen besteden.
Dus ik ben blij dat ik deze site heb gevonden en dat er blijkbaar nog veel meer mensen zijn die dat willen :smiley: de VS klinkt voor mij ook goed in de oren.

ik voeg je wel toe dat praat wat makkelijker
groetjes Rose

Zijn jullie van plan om in de zomer te reizen of misschien ook eerder vanaf maart bijvoorbeeld?

Laura

Hey laura,

Ik ben in ieder geval van plan om in de zomervakantie op weg te gaan.
Jij ook toevallig ?

Groetjes,

Mark

Nee, ik toevallig niet. Ik ben echt van plan om in maart ergens weg te gaan, jammer.

Hey Mark,

al veel reacties :slight_smile:

Anyway, ik heb zelf ook al tijden de gedachte om lekker rond te toeren door Amerika. Het leukste zou een half jaar of een jaar zijn, echter heb ik het daar te druk voor met mijn studie, en is een zomervakantie ideaal.

Echter wou ik graag willen weten als je al een kostenplaatje had van het hele gebeuren?

Groetjes,

Michel (aka Tommy)

Hallo allemaal, en mark natuurlijk,

net nieuw hier en kijk wat rond. Ik ben Marloes, 23 jaar, studeer in Utrecht en wil naar Amerika!!! :slight_smile: En jouw plannen klinken echt precies als de mijne. Ik wil zelf in Amerika rondtoeren van eind juni tot midden augustus. Het liefst ook met auto/camper en gezelschap. Ik vroeg me alleen af, hebben jullie al veel voorwerk gedaan? Waar moet je opletten dat soort dingen. Volgens mij hoeft een visum toch niet als je korter dan 3 maanden blijft…

groetjes,
Marloes

ik zie dat je al veel reacties hebt gehad…
en hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch?
is er anders geen mogelijkheid dat iedereen die interesse heeft, elkaar ontmoeten ergens in nederland?

groetjes !

Niemand van jullie zin om in maart voor 3 maanden fzo te gaan?:hihi:

Hallo allemaal!

Wat ontzettend leuk dat er zoveel mensen hetzelfde idee hebben. Het lijkt mij ook ontzettend leuk om wat rond te toeren en lekker veel te zien en te beleven. Ik ben wel toe aan een avontuur. Ik ben 21 jaar en werkt als leerrkacht voor groep 8. Ik hoop dat er nog een plekje is in de camper(al is dat inmiddels een hele toeringcar geworden denk ik). Ik hoor t graag!

Groetjes Danielle

Hallo allemaal!

Wat ontzettend leuk dat er zoveel mensen hetzelfde idee hebben. Het lijkt mij ook ontzettend leuk om wat rond te toeren en lekker veel te zien en te beleven. Ik ben wel toe aan een avontuur. Ik ben 21 jaar en werkt als leerrkacht voor groep 8. Ik hoop dat er nog een plekje is in de camper(al is dat inmiddels een hele toeringcar geworden denk ik). Ik hoor t graag!

Groetjes Danielle

Ik zie dit idee ook wel zitten, al kan ik max 14 dagen uittrekken.

Hey allemaal,

Ik heb hetzelfde idee! Echt super om dit allemaal te lezen. Op dit moment ben ik aan het afstuderen en in februari ben ik klaar. Het lijkt me geweldig om rond maart een tijdje naar Amerika te gaan om daar lekker te reizen en veel te zien/meemaken. Lekker weg uit Nederland!!

Het idee van een auto of camper lijkt me echt tof, lekker vrij in je doen en laten!

Oja ik ben 24 jaar.

Groetjes Marvin