Lonely Planet?

Je kan ook via de site van LP digitale pdf chapters kopen,de gids Thailand is in 12 chapters opgedeeld die per stuk €3.50 kosten,koop je ze allemaal dan kost het zo,n €18 maar wil je bv alleen info over Bangkok dan koop je die chapter en print je in PDF uit.

http://shop.lonelyplanet.com/thailand/thailand-travel-guide-13

Theo

Ook handig, alleen niet zo handig meenemen wellicht. Maar inderdaad, voor specifieke delen vh land wel een goed alternatief!

Nou echt heel veel meerwaarde weet ik nog niet. Heb hem er ook pas gisteren bijgekocht…Toch staan er nog wel wat andere dingen in. Iets specifieker soms misschien waar je als backpacker naar toe gaat. Maar goed, dat is pas mijn oordeel na een dag bladeren hoor! De RoughGuide vind ik toch wel makkelijker lezen en leest wat sneller weg omdat het in het Nederlands is. Ik eb ntot nog toe blij met beide. Maar of het echt een meerwaarde heeft weet ik nog niet. Nu zit mijn vriend met de ene op schoot en ik met de andere… haha Zo vergelijken we.

Digitaal had ik ook nog aan gedacht, maar omdat wij met zijn 2en zijn, toch maar het boek gekocht. leuk om te hebben :wink: Welke we meenemen weten we nog niet…