LONELY PLANET - iets voor iedereen

http://view.list.lonelyplanet.com/?j=fece1575756d047f&m=fea515707064047d71&ls=fe581174706c0c787510&l=ff2a16767363&s=fe8e12767d62057c70&jb=ffcf14&ju=fe991673746c067d73&r=0
Geniet,
Sopirla>>>

Goed gedaan, de link werkt!!! :cheer:
San:kus:

Dankzij je…want ik ben zo’n grote 0 wat de delicate aspecten van een computer…Nogmaals duizend keer “bedankt”; ik heb inderdaad een echte vriendin en ik ben fier op !
Dank je !
Groetjes,
Sopirla

De Lonely Planet mag dan wel een heel goede reputatie genieten

Toch wou ik even opmerken dat met al dat soort gidsen soms met een korreltje zout moet nemen, meer dan eens (spreek nu wel concreet uit ervaring hier in Salvador, Bahia) lijkt de informatie behoorlijk gedateerd / voorbijgestreefd. Hou daar dus rekening mee.

Ik krijg soms vragen van reizigers die beginnen met “de Lonely Planet zegt …” en dan moet ik meer dan eens vaststellen EN duidelijk (proberen) maken dat de realiteit anders is.
Gidsen beschouw je dus best niet als een bijbel maar eerder als een bron van inspiratie om je reis voor te bereiden.

Dit gezegd zijnde geef ik toe dat ik ook quasi alle Planets in pdf vorm heb en indien nodig wil ik best wel eentje ruilen met een andere gids :wink:
Contacteer me via mijn Bahia site indien nodig.

Tropische groet :zon02:

Goede morgen, Ixke
Ik hoop dat ik niet mis ben…of toch niet helemaal naast…
Ik koop “Lonely Planet” als een draad voor mijn reizen, de rest is ter plaatsen te ontdekken…
Ik heb ook de nare ervaring dat de gids toch een beetje “out-dated” is, maar van alle gidsen die ik gekocht heb en geprobeerd, die is toch het beste.
Een perfecte gids (boek) bestaat nog niet en het zal nooit bestaan; de werkelijkheid verandert te snel om bij te zijn.
In welke gids dan ook, als je die volgt, gaat je altijd de onaangename verassing (ik hou niet van onaangename verassingen !) hebben dat waar je dacht dat je idyllisch en rustig is en geen toeristen (of toeristische plek) vind, integendeel is het waar; iedereen gaat waar de gids hun stuurt dus…“Bye” authenticiteit.
Als ik met iets mis ben, schrijf me en we zullen zien welke oplossing de beste is. OK?
Groetjes
Sopirla>>>

PS Sorry dat ik je toch in “Wereldwijzer” geschreven heb; het is automatisme geworden.