London - Kualah Lumpur Air Asia

Hoi,
Is er iemand die reeds ervaring heeft
met de nachtvluchten van de lowcost Air Asia?
Krijg je eten en drinken? heb je benenplaats
of zijn de stoeltje op asiatisch formaat geplaatst?
Mercikes
John >>>

hallo John,

Ik vind airasia een betrouwbare maatschappij.maar heb alleen gevlogen in asia zelf.
Ze hebben nieuwe toestellen! Been ruimte is gewoon,maar zeker niet ruim zoals bij maleisieair!
Het is een lowcostmaatschappij! Je kunt eten bestellen tijdens je boeking volgens mij!

succes!

Air Asia is prima. wel je vlucht op tijd confirmeren, ze willen weleens overboekt zijn.

Hallo,

Omdat het een lowbudget maatschappij is zul je alles er bij moeten kopen.
Dit betekend dus ook je eten dit kun je vooraf bestellen of tijdens de vlucht aanschaffen. Dit geld ook voor drinken. Verder als je een deken wilt hebben dan zul je een comfortkit moeten aanschaffen of zelf een deken mee nemen. De stoel zijn oke maar niet het allerbeste kwa ruimte. Je kunt ook plaatsen kopen met meer beenruimte maar die zijn bij de lange vlucht vaak al uitverkocht omdat er meer mensen dat aanschaffen.
Ik heb de ervaring zelf met een nachtvlucht van Kuala Lumpur naar Gold Coast Australie.
Ik vond het geen prettig ervaring maar sommige mensen vonden het prima te doen.

Ik vond het prima te doen. Ruim genoeg voor mijn 1.75 m.

hoi ik sluit mij bij de ovirige opmerkingen aan. Als toevoeging, in de zomer naar KL gevlogen, vandaar een aantal vluchten geboekt. Prima vluchten, gewoon doen. veel plezier!

Hallo,

Ja de vluchten die overdag zijn, zijn prima te doen inderdaad. Alleen mij is de nachtvlucht tegengevallen. Ik vlieg graag met Airasia maar echt niet meer in de nacht.

de vraag is veel te algemeen om antw te kunnen geven.
Op de route KUL-LSN gebruiken ze nl ANDERE planes als voor KUL-Austr. en echt waar-dezelfde airplane wordt benut voor heen=daags (=vanaf KUL) als retour=snachts.
Zelf ben ik met die plane KUL-LSN in mrt 09 gevlogen-het was een ex AirCanada ABus. Met nog gewoon de oude AC stoelen, zitruimte en alles-de premium was gewoon de oude bisnisclass. Dus qua zitcomfort identiek aan zowat elke transatlantic. de rest is al bewantwoord-en had met iets doorlezen op AA site ook zelf al gevonden kunnen worden.
In het LOW season-en als je een retour wil=geen enkel, dan kan je vanaf LON met diverse andere airlines voor maar ietsje meer full-service vliegen, naar bvb. BKK, KUL, SIN e.d. kijk op sites als netflights of travelsupermarket or westeasttravel- bvb return met EY=etihad voor net 400 GBP=444 EUR.

Hallo,

Ze gebruiken voor de vluchten van KL naar Australie Airbus 300 en 320 voor. Ik heb zelf 2 keer met ze gevlogen een keer KL naar Gold Coast dat was dus snacht en van Perth naar KL dat was overdag gelukkig.