Ervaringen Air Asia

Heeft iemand hier ervaring met Air Asia?
Ze vliegen vanuit Parijs-Orly en Londen-Gatwick (of Stansted) naar Christchurch.
Ik keek daarnet eens op hun website, maar kon slechts 1 vlucht vinden voor volgend jaar, deze was echter wel spotgoedkoop. Op andere dagen (best veel) stond er ‘niet beschikbaar’ met als reden volzet of gewoon geen vlucht die dag.

Alvast bedankt.

Ik heb in Azie de afgelopen twee jaar een tiental vluchten geboekt bij AirAsia. Ook van Kuala Lumpur naar Melbourne gevlogen (voor 100Euro!!) en afgelopen jaar van Kuala Lumpur naar Londen. Nooit problemen gehad.
Het enige minpuntje is dat je voor alles extra moet betalen. Bagage, eten, drankjes, … En dat annuleren niet mogelijk is. Ook wijzigingen zijn duur.

Maar als je dus zeker bent dat je die dag wilt vertrekken zijn ze meestal het goedkoopst! Vroeg boeken is de boodschap!

Inderdaad, vroeg boeken is essentieel.

Qua service vind ik ze minder dan 5 jaar geleden, en ze zijn gemiddeld ook duurder dan 5 jaar geleden (maar dat geldt voor alles…). Desalniettemin ben ik nog altijd wel tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding.

Bedankt allebei voor je antwoord.
Je moet er inderdaad vroeg bij zijn, alles zit al vol deze zomer.