Hallo !!!
ik heb dus wat info nodig over het station in london genaamd london euston of terminals, http://www.thetrainline.com/ is de site die mijn vriend mij toegestuurd heeft .
Ik zou gewoon heel graag willen weten of iemand ervaring heeft met treinen nemen vanuit london ?
ik ben er zelf geweest en ik vond dat het station zeer onduidelijk was en ik vind de site onduidelijk met alle prijzen en off peak prijzen enzovoort…
ik wou toen een ticket kopen ter plaatse met een visa kaart maar dit lukte niet , terwijl er stond op de machine dat ze visa accepteren kan iemand dit uitleggen?
Euston is gewoon één der grote Londen stations, en ja dat kan rommelig overkomen. Net zoals Den Haag of Utrecht of Amsterdam CS best rommelig lijken door de vele vleugels en verdiepingen.
De site is bepaald niet de beste om tickets etc. te vinden, dat is voor ons
En i.t.t. Nederland maakt het in UK écht enorm uit op welke tijd je reist, hoe lang vantevoren je geboekt hebt en met welke maatschappij. Pas ticket op station kopen betekent meestal hoofdprijs betalen. Visa zou moeten werken mits met Pincode misschien had je kaart dat toen nog niet.
Een pinpas werkt vaak ook bij de kaartjesautomaat.
Maar zoals hierboven al staat: je kan als je vooraf online boekt veel geld besparen. Treinkaartjes in Engeland kunnen best duur zijn, zeker op het traject van en naar Londen.