ff voorstellen

hoi allemaal, ben perry weijdt. ga binnenkort (na zeer lange tijd) voor een weekendje er op uit in london (uk). wat betreft de taal is het geen probleem, want engels beheers ik goed. maar praktisch weet ik niet hoe ik uit de voeten kan. mijn aankomst is op stansted airport en vandaar wil ik naar the city. hoe pak ik dat aan? kan ik treinkaartje kopen aan de automaat? moet ik cash betalen of kan dat ook met mijn europas? en dan moet ik verder naar hyde park. waar moet ik overstappen? liverpool street station of tottenham hale? kan ik op stansted ook ticket kopen voor tube of moet ik dat apart doen?

Hoi Perry,
Welkom op wereldwijzer,
Nou indien je vragen hebt over Londen Perry,dan kan je altijd een altijd een berichtje plaatsen in het Groot Brittanieforum hier op wereldwijzer!
De snelste treinverbinding met London wordt uitgevoerd door de Stansted Express. Deze trein rijdt tot Liverpoolstreet station. De meeste treinen stoppen ook op het metrostation Tottenham Hale (Victoria Line). Stap hier over op de metro als je verblijft in South London, West End of West London. De treinen vertrekken vanaf de luchthaven van 05.30 tot 00.30 uur (tot 01.30 uur op vrijdag en zaterdag.Reistijd: 45 min., iedere 15 min vertrekt er een trein.
Wat je beslist moet zien in Londen is het Londen Aquarium!
Vissen van alle wereldzeeën zijn hier aanwezig. Het is één van de grootste aquaria van Europa op drie niveaus, in een schitterend gebouw van rond de eeuwwisseling. Het is gelegen aan de oevers van de Thames, recht tegenover Big Ben.
Nou wens je nog veel suc6 met je tripje naar Londen,Perry.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van de towerbridge in Londen!

groet,georgessiam.