Met Oud en Nieuw naar Londen

Dag iedereen!

Mijn vriendin en ik zijn van plan om met Oud & Nieuw naar Londen te gaan. Om precies te zijn 29 December t/m 1 Januari. Ik heb alleen wat vraagjes, want beide zijn wij nog nooit naar Londen geweest.

  • Aangezien we beide niet heel erg veel geld kunnen uitgeven (maar wel genoeg om het leuk te hebben natuurlijk) zochten we naar de goedkoopste vlucht naar Londen. Die hebben wij dus gevonden op Ryanair, maar dan kom je in Stansted aan. Kan iemand mij vertellen of het openbaar vervoer in Engeland goed is en of het duur is? Heeft er iemand ervaring mee? Of zijn er goedkopere manier om in Engeland/Londen te komen dan per vliegtuig?

  • Als we in Londen zijn willen wij natuurlijk ook zoveel mogelijk dingen zien hehe. Hebben ze in Londen ook zo’n pass waar je 1x een bedrag voor betaald en dan voor een paar dagen heel veel dingen voor niks kan zien?

  • We komen er voor Oud & Nieuw natuurlijk dus ik ben ook wel benieuwd waar ze in Londen met z’n allen bij elkaar staan met het aftellen en het feesten. Weet iemand dat misschien? :slight_smile:

We weten al in wat voor een soort hotel we willen gaan slapen dus dat zit wel goed, maar deze vragen heb ik nog geen antwoord op kunnen vinden helaas!

Tom :slight_smile:

Je kan van Stansted met de trein of met de bus naar Londen, duurt iets minder als een uur, en kost net zo veel als van Gatwick of Luton.

Ik vind Stansted eigenlijk een van de beste vliegvelden van Londen, heb er jarenlang elke week vandaan gevlogen toen Transavia nog van Rotterdam naar Stansted vloog.

Het aftellen en het vuurwerk enzo gebeurd altijd bij het wiel, dus daar zou ik kaartjes voor zoeken als ik jou was.

Ik ben zelf nog nooit geweest, maar zou het best willen :slight_smile:

Veel plezier!