London Stansted - London

Hoi,

Kan iemand mij vertelllen wat de beste en goedkoopste manier is om van vliegveld London Stansted naar het centrum van Londen te komen.
Ik heb op internet de trein en busprijzen gezien en voor drie personen is dat niet bepaald goedkoop.
Hoor het graag van jullie,

Groet,

Ton

ik ben zelf een paar keer naar bournemouth geweest ik ging toen met de boot via hoek van holland naar harwich en daar met de trein naar london
dit is een retourtje voor 120 euro.

verder ben ik toen vanaf londen liverpoolstreet naar victoria coach gegaan voor maar 2 pound maar dat was ook maar een klein stukje.
verder ben ik vanaf victoria coach naar bournemouth gegaan van een rit van ongeveer 3 uur en dit koste me ongeveer 17 pounds. erg goedkoop vind ik!

persoonlijk heb ik de ervaring dat met de trein duurder is, zoals ik gezien heb dan:hihi:

veel succes!

Hallo,

Trein en National Express bus zijn inderdaad niet goedkoop. Zeker 13-15 pond per persoon enkele reis.
Er is echter een discount bus service voor 8 pond p.p. naar vlakbij Victoria station. Op de website van Stansted airport, onder het hoofdje travelling to/from the airport, vind je alle details met ook een link naar de discountwebsite.

Sukses,

<Erik> & [Sandya] - net 3 dagen terug van STN