Lokaal een spaanse cursus boeken

De prijzen zijn afgelopen jaren in Antigua behoorlijk toegenomen. Aan de andere kant is het wel een van de veiligste plekken in Guatemala met veel buitenlandse taalstudenten. Net als Mexico heeft Guatemala de laatste jaren (in delen van het land) steeds meer last van criminaliteit en bendes.

Voor meer reisinformatie over Guatemala en andere Midden-Amerikaanse landen als Nicaragua, Panama of El Salvador zie onderstaande link:
http://www.spaanstaligewereld.nl/reizen_sb.php

saludos
Spaanstalige Wereld

en in Zuid-Amerika?

ok ik zie dat uw link ook voor zuid amerikaanse landen is danku :slight_smile:

Weer zo’n sensatie zoekertje. Bah, ik word doodziek van jullie. En maar liegen om domme verhalen te verzinnen.
Die bendes bestaan al zo vreselijk lang en begon in El Salvador, de rest van de bendes hebben te maken met drughandel omdat Europa en de VS zo vreselijk veel door hun neus stampen. Dank jullie wel.

Als je nou eens aan kaart door welke landen dit allemaal gefinancieerd wordt ben je pas voor mij een held.

Gebruik je boere verstand. Doe geen dingen die je in Nederland ook niet zou doen. Behandel de mensen met respect en ga niet alleen naar ver afgelegen plekken terwijl je niet eens behoorlijk spaans kan spreken.
Veiligheid zit voornamelijk in de kennis van de taal en cultuur. Overal maar bang voor zijn zorgt er alleen maar voor dat het allemaal gevaarlijk is.

Zo spaanstaligewereld waarom noem je je website niet dromenland of sensatiekrantje of misschien is de telegraaf een leuke, kanje gelijk vragenof Edwin Timmer je helpt met fantastische verhalen verzinnen over hoe gevaarlijk het allemaal is.