Logopediste op zoek naar een fijn gezin vanaf okt 2015 t.e.m. max. aug 2016

Hallo toekomstig gastgezin!

Ik stel me even voor… Ik ben Karen, 31 jaar, wonende in Gent, België. Komende zomer zal ik reeds 10 jaar aan het werk zijn als logopediste (de tijd vliegt) met kinderen van 2 tot 12 jaar. De laatste 5 jaar werk ik in een school voor buitengewoon onderwijs. Ik doe m’n job zeer graag en ben heel gedreven! Nu wil ik ook wel heel graag de wereld verkennen en reizen, maar door de aankoop van een eigen huis 5 jaar geleden, heb ik het budget niet voor verre reizen… Dus heb ik nu het plan om er even tussenuit te gaan (nog. 1 jaar) en te werken als au-pair en de wereld op die manier wat te verkennen . Naast m’n werk als logopediste, ben ik ook al 4 jaar nanny bij 2 gezinnen in m’n buurt waar ik 2 avonden in de wijk hen afhaal na schooltijd, het eten voor hen klaarmaak, hen help bij hun huiswerk en speel met hen. Ik hou dus enorm van kinderen! Ook het huishouden schrikt me niet af! Koken doe ik enorm graag en ook uitgebreid als ik er voldoende tijd voor heb. Er komen hier vaak vrienden eten :slight_smile: . Ik heb momenteel geen vriend en nog geen kinderen dus houd er me niks tegen om de kans te grijpen om als au-pair aan de slag te gaan! Aangezien ik 31 ben, is het nu het ideale moment om er eens tussenuit te gaan. Ik ben sociaal, heb een ruime vriendenkring en ben een bezige bij. Ik hou zowel van weggaan als van rustig thuis zijn.

Ik hoop een leuk gastgezin te vinden waar ik me thuis kan voelen alsof het m’n eigen familie is :).

Laat me iets weten als jullie interesse hebben! Ik verneem het graag!

groeten
Peirens Karen

Hallo,

Wij zijn een Belgisch gezin in Spanje, en zijn eventueel op zoek naar een au pair. Kan ik jou ergens mailen of bellen, zodat we kunnen bekijken welke mogelijkheden er zijn?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Vriendelijke groeten,

Karin

Mijn gezin in Zandvoort, Nederland zoekt iemand vanaf nu tot half/eind october en als het bevalt weer in 2016 van maart/april tot october.

Beste Marion

In de tussentijd vond ik een gastgezin in Amerika dus kan ik niet op je aanbod ingaan.
Heel veel succes met je zoektocht naar een geschikte au pair!

groeten
Karen