Wij zijn een Belgisch-Braziliaanse familie en wonen in Rio de Janeiro, de mooiste stad ter wereld!
Wij zijn op zoek naar een leuke au pair om ons dochtertje van 7 en zoontje van 4 spelenderwijs de nederlandse taal bij de brengen. Het zou ideaal zijn mocht je vanaf juni 2015 kunnen starten.
Wij kijken uit naar een happy en creatief iemand, een vrolijke zelfstandige meid met pit van minstens 22 j oud, met organisatie talent en veel zin voor verantwoordelijkheid en geduld, consequent en kordaat van aanpak en met voldoende ervaring met kinderen, een pedagogische achtergrond of gek op talen!
Ben je een globetrotter/ avontuurlijk ingesteld, voel je je geroepen tot een aupair avontuur en wil je tegelijk de braziliaanse sfeer proeven? contacteer ons, dan zenden wij je meer info over ons gezin en het profiel van de au pair die we zoeken!
We hebben reeds meerdere aupairs verwelkomd hier in Rio en dit was telkens voor ons allen een hele leuke ervaring, we hopen dat dit bij onze volgende aupair net zo wordt!
Um abraço do Rio,
Petra & co
Ik ben beschikbaar van begin augustus tot midden september.
Ik studeer eind juni af als logopediste dus creatief, vrolijk en zelfstandig ben ik zeker.
Ik heb vroeger in de scouts gezeten dus pit ontbreekt ook niet bij mij.
Ik wil alvorens het werkveld in te treden, nog proeven van een nieuw avontuur en zou dit een zeer leuke uitdaging vinden.
hi Jolien, wij zoeken een aupair die voor minstens 6 maand bij ons kan blijven, qua startdatum kunnen we evt flexibel zijn maar qua verblijfsduur liever niet…
veel succes met je zoektocht nog!
groetjes uit Rio
Ik zag jullie oproep en was onmiddellijk getriggerd! Ik ben Karen, 31 jaar, wonende in Gent, België. Komende zomer zal ik reeds 10 jaar aan het werk zijn als logopediste (de tijd vliegt ) met kinderen van 2 tot 12 jaar. De laatste 5 jaar werk ik in een school voor buitengewoon onderwijs. Ik doe m’n job zeer graag en ben heel gedreven! Nu wil ik ook wel heel graag de wereld verkennen en reizen, maar door de aankoop van een eigen huis 5 jaar geleden, heb ik het budget niet voor verre reizen… Dus heb ik nu het plan om er even tussenuit te gaan (6 maanden tot een jaar) en te werken als au-pair en de wereld op die manier wat te verkennen . Naast het werken met kinderen, ben ik ook al 4 jaar nanny bij 2 gezinnen in m’n buurt waar ik 2 avonden in de wijk hen afhaal na schooltijd, het eten voor hen klaarmaak, hen help bij hun huiswerk en speel met hen. Ik hou dus enorm van kinderen . Ook het huishouden schrikt me niet af! Koken doe ik enorm graag en ook uitgebreid als ik er voldoende tijd voor heb. Er komen hier vaak vrienden eten . Ik heb momenteel geen vriend en nog geen kinderen dus houd er me niks tegen om de kans te grijpen om als au-pair aan de slag te gaan! Aangezien ik 31 ben, is het nu het ideale moment om er eens tussenuit te gaan. Ik ben sociaal, heb een ruime vriendenkring en ben een bezige bij. Ik hou zowel van uitgaan (eens goed gaan dansen!) als van rustig thuis zijn.
Ik weet niet of jullie reeds een au-pair vonden? Ik zou zelf kunnen starten vanaf half augustus tot max. half- eind augustus 2016.
Alvast bedankt en ik hoop iets van jullie te vernemen!
Mijn naam is Ilse en ik ben op dit moment 21 jaar. Ik ben sinds april gestopt met de opleiding SPH (Sociaal Pedagogisch Hulpverlening) en ik ben op dit moment volledig beschikbaar. Voor deze opleiding heb ik met succes MBO Onderwijsassistent afgerond en hierbij veel ervaring opgedaan met kinderen van verschillende leeftijden en ook met kinderen met een speciale leerbehoefte. Daarnaast pas ik in mijn vrije tijd op kinderen van verschillende leeftijden en verricht hierbij ook verschillende werkzaamheden. Door deze ervaringen weet ik goed hoe ik kinderen kan bezig houden en hoe ik met ze om moet gaan.
Ik hoop wat te horen van jullie.
Groetjes, Ilse
PS. Ik heb gelezen bij jullie intro-bericht dat jullie iemand zoeken vanaf 22 jaar alleen ik kon het niet laten om te reageren. Het lijkt me een fantastische ervaringen om te werken met jullie kinderen in Rio de Janeiro en ik word 3 sep 22 jaar.
Ik zag jullie bericht en was eigenlijk meteen heel erg enthousiast. Ik vroeg me af of jullie inmiddels al iemand hebben gevonden.
Anders vertel ik heel graag meer over mezelf.
Ik zal me even voorstellen,
Mijn naam is Macy Van Santvoort (20 jaar)
Ik heb gewerkt als Animator bij De Speelpleinwerking met kinderen van 4 tot 16j.
Ook ben ik met veel plezier vrijwillig mee gegaan met Intersoc werk-vakantie’s.
Ik heb gewerkt met babys, dreumes, peuters en basisschool kinderen.
Ik wil nu graag een tussen jaar nemen om meer van de wereld te ontdekken en mijn engels wat bij te leren.
Au pair leek me een goed idee omdat ik het heerlijk vind om met kinderen te werken en ze te zien ontwikkelen en opgroeien.
Om hier een deel van uit te maken vind ik erg belangrijk.
Ik ben zelf erg creatief (knutselen, schilderen tekenen) ik hou van sporten en activiteiten doen, maar vind het ook heerlijk om een boek te lezen.
Ik hou van aanpakken en ben zelfstandig in taken uitvoeren.
Ik ben vanaf 1 september beschikbaar voor een half jaar.
Toen ik jullie bericht las werd ik gelijk enthausiast! Ik hou van de braziliaanse cultuur. Ik ben Amy, 18 jaar (maar ouder voor mijn leeftijd), momenteel heb ik een tussenjaar. Het lijkt me geweldig om ervaring op te doen in het buitenland. Ik ben zorgzaam, zelfstandig, creatief, harde werkster en spontaan. De beste manier om ervaring op te doen in het buitenland lijkt mij door au pair te zijn. Ik heb al wat jaren ervaring in oppassen en doe dit met groot plezier! Ik heb ook een tijdje op mezelf gewoond, dus ik weet ook hoe het is om een huishouden te runnen.