Wij zijn een Belgisch-Braziliaans koppel en wonen in Rio de Janeiro, de mooiste stad ter wereld!
Vanaf het najaar 2008 zijn wij op zoek naar een lieve au pair (liefst met ervaring) om ons dochtertje spelenderwijs de nederlandse taal bij de brengen.
Ben je een zelfstandig meid met verantwoordelijkheidszin, weet je van aanpakken en voel je je geroepen om de braziliaanse sfeer te proeven? contacteer ons, dan zenden wij je meer info over ons gezin en de au pair die we zoeken!
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Alleen waarschijnlijk ben ik alleen in de zomer (zeg 2,5 maanden) beschikbaar. Daarom alsvast de vraag voor hoelang jullie iemand zoeken.
ik ben ook zeker wel geintereseerd! Ik had al een mail gestuurd. Maar heb hier niets op gehoord? Ik Heb opleiding spw 3 afgerond. ik heb dus genoeg ervaring met kinderen door de stages en ook oppaswerk bij mij in de buurt.
Ik hoor misschien wat van jullie als je nog iemand nodig hebt!
Ik ben stefani moegio 21 jaar oud en heb ervaring als au-pair ik heb voor de familie foppapedretti in italie als au-pair gewerkt.Ben vorig jaar 3 maanden naar India geweest en heb daar met kinderen gewerkt die misbruikt werden. Ook kom ik zelf uit een groot gezin en heb ik ook les gegeven op kleuterscholen. Het lijkt mij geweldig om u nieuwe au-pair te worden ik ben minimaal een jaar beschikbaar maar kan altijd langer! IK spreek natuurlijk nederlands maar ook engels, redelijk goed italiaans ben zelf half italiaans. En versta daardoor een beetje spaans, portugees is wel lastig te volgen voor mij maar alles is te leren zeg ik altijd maar ik hoop dat ik met u in contact kan komen zodat we wat heen en weer kunnen mailen u kan van alles aan me vragen en ik hopelijk ook aan u! tot snel hoop ik
Ik ben stefani moegio 21 jaar oud en heb ervaring als au-pair ik heb voor de familie foppapedretti in italie als au-pair gewerkt.Ben vorig jaar 3 maanden naar India geweest en heb daar met kinderen gewerkt die misbruikt werden. Ook kom ik zelf uit een groot gezin en heb ik ook les gegeven op kleuterscholen. Het lijkt mij geweldig om u nieuwe au-pair te worden ik ben minimaal een jaar beschikbaar maar kan altijd langer! IK spreek natuurlijk nederlands maar ook engels, redelijk goed italiaans ben zelf half italiaans. En versta daardoor een beetje spaans, portugees is wel lastig te volgen voor mij maar alles is te leren zeg ik altijd maar ik hoop dat ik met u in contact kan komen zodat we wat heen en weer kunnen mailen u kan van alles aan me vragen en ik hopelijk ook aan u! tot snel hoop ik
Beste Petra,
Ik zou graag in aanmerking komen om bij u als aupair te komen werken/wonen.
Mijn naam is Sophie, ik ben 19 jaar en woon momenteel in Haarlem.
Ik heb een nichtje van 3 en één van een half jaar waar ik regelmatig op pas.
Daarnaast heb ik bij verschillende gezinnen op de kinderen gepast. Ik vond dit
altijd erg leuk, gezellig en leerzaam!
Ik zou graag bij u gezin in Rio komen werken/wonen omdat het mij een
geweldige nieuwe uitdaging lijkt! Ik houd superveel van kinderen en om
dat te combineren met een tijd in Brazilie wonen lijkt me echt superleuk!
Ik ben makkelijk in omgang, sociaal ingesteld, heb een groot verantwoordelijkheids-
gevoel en ben zeker niet bang om de handen uit de mouwen te steken!
Als u geïnterresseerd bent en eventueel nog meer vragen heb; stel ze gerust!
Ik hoop dat ik wat van u hoor!
Dank je voor de reactie op mijn berichtje.
Ik schrijf je terug om je te melden dat ik met alle plezier mijn motivatiebrief en CV wil doorsturen.
Nu is mijn vraag naar waar ik het kan doorsturen? Doe ik het via deze weg of post ik het op je profiel bij aupair-world of heb je een email adres?
( ik heb ook een profiel op greataupair.com staan)
Ik geef alvast de mijne: [EMAIL=“zoedr@hotmail.com”]zoedr@hotmail.com en ook kan ik bevestigen dat ik mezelf vrij kan maken voor de periode midden/eind juni en de volgende maanden daarop.
Hoop snel iets van jullie te horen, en anders probeer ik alvast mijn persoonlijke informatie door te sturen op 1 vd contactpunten.
Hallo Petra, alles goed met jullie?
Ik heb net jouw berichtje gelezen op wereldwijzer. Weet niet of jullie nog op zoek zijn naar au pair.
Anders wil ik me graag aanbieden. Eind december ben ik in Rio en zou blijven tot 1 mei.
Hou me op de hoogte.
Ik woon in Rio de Janeiro maar ben oorspronkelijk van Antwerpen. Ik ben opzoek naar een tof gezin om als au pair te werken. zijn jullie nog opzoek? Mijn profiel staat op http://www.au-pair-world.co.uk/.
Ik hoop iets van jullie te horen!!
Liefs
Laura
(21 8848 8548)