Wij zijn een Belgisch-Braziliaanse familie en wonen in Rio de Janeiro, de mooiste stad ter wereld!
Wij zijn op zoek naar een leuke au pair om ons dochtertje van 6 en zoontje van 3 spelenderwijs de nederlandse taal bij de brengen. Het zou ideaal zijn mocht je vanaf augustus 2014 kunnen starten.
Wij kijken uit naar een happy en creatief iemand, een vrolijke zelfstandige meid met pit van minstens 21 j oud, met organisatie talent en veel zin voor verantwoordelijkheid en geduld, consequent en kordaat van aanpak en bij voorkeur met ervaring met kleuters!
Voel je je geroepen tot een aupair avontuur en wil je tegelijk de braziliaanse sfeer proeven? contacteer ons, dan zenden wij je meer info over ons gezin en het profiel van de au pair die we zoeken!
We hebben reeds meerdere aupairs verwelkomd hier in Rio en dit was telkens voor ons allen een hele leuke ervaring, we hopen dat dit bij onze volgende aupair net zo wordt!
Um abraço do Rio,
Petra & co
Dit is precies wat ik zoek, echter ben ik niet geheel wat jullie zoeken. Ik ben een happy en creatieve, vrolijke en zelfstandige jongeman van 24 jaar oud.
Ik kan mij voorstellen dat er een goede reden is waarom jullie naar een vrouwelijke kandidaat zoeken, echter ben ik toch zo brutaal geweest om jullie een prive bericht te sturen.
Hallo,
Wat een leuke advertentie het sprak mij gelijk aan.
Ik kon alleen niet zien of de advertentie nog beschikbaar is, maar ik hoop het wel.
Mijn naam is Demi Hoek. Ik ben nu 2 jaar afgestudeerd als onderwijsassistent. Vanaf jongs af aan merkte ik al dat ik met kinderen wilde werken.
Vorig schooljaar heb ik een half jaar full time gewerkt bij Basisschool De Mare in Alphen aan den Rijn. Tijdens dat half jaar ben ik altijd met plezier naar mijn werk gegaan, want kinderen maken mij altijd blij. Tijdens dat half jaar heb ik bij de groepen 1/2 kleine groepjes begeleid. Het begeleiden was bijna altijd op het gebied van taal. Dus daar heb ik ervaring mee. Ook waren mijn stages in groep 1/2 dus heb nu al 3 jaar ervaring met kleuters.
Mijn kwaliteiten zijn dat rustig blijf naar de kinderen en de klusjes aanneem wat ik moet doen. Ik houd er van om mijn handen uit mijn mouwen te steken, ik ben namelijk erg initiatiefrijk en creatief. Ik hoop u zo even genoeg te hebben geïnformeerd, anders kunt u altijd mailen naar demihoek@hotmail.com
Zoeken jullie nog steeds au-pairs om leuke activiteiten met de kinderen te doen? Werken jullie steeds op vrijwillige basis of voorzien jullie een bepaalde vergoeding?