aupair gezocht in Rio de Janeiro

Hallo,

Wij zijn een Belgisch-Braziliaanse familie en wonen in Rio de Janeiro, de mooiste stad ter wereld!
Vanaf maart 2013 zijn wij op zoek naar een leuke au pair om ons dochtertje van 5 en zoontje van 2 spelenderwijs de nederlandse taal bij de brengen.

Wij kijken uit naar een happy en creatief iemand, een vrolijke zelfstandige meid met pit van minstens 21 j oud, met organisatie talent en veel zin voor verantwoordelijkheid en geduld, consequent en kordaat van aanpak en bij voorkeur met ervaring met kleuters!

Voel je je geroepen tot een aupair avontuur en wil je tegelijk de braziliaanse sfeer proeven? contacteer ons, dan zenden wij je meer info over ons gezin en het profiel van de au pair die we zoeken!

We hebben reeds meerdere aupairs verwelkomd hier in Rio en dit was telkens voor ons allen een hele leuke ervaring, we hopen dat dit bij onze volgende aupair net zo wordt!
Um abraço do Rio,
Petra & co

Hoi Petra en Co,
Jullie berichtje klinkt erg goed! Ik zou dan ook graag meer informatie willen ontvangen. Het handigste is denk ik via een pb.
Alvast bedankt.
Groet Marleen

bedankt voor je reactie Marleen, kan je me je email adres sturen via PB? dan krijg je van ons verdere info!
zonnige groeten uit Rio,
Petra

Ik wilde jullie een PB sturen maar het lukt niet, kunnen jullie mij even een bericht sturen met jullie e-mailadres?
Groetjes

Hallo Petra & co,

Het lijkt me super om bij jullie als au pair aan de slag te gaan. Ik zie dat jullie per maart iemand zochten maar wellicht zijn jullie nog op zoek of hebben jullie een au pair nodig voor een andere periode. Ik ben 21 jaar en net afgestudeerd als sociaal agogisch werker jeugdzorg. Ik heb een van mijn stages gedaan in Nicargua en hou erg van reizen. Ook heb ik ervaring met kleuters.
Graag hoor ik van u of u nog op zoek bent en of er nog een mogelijkheid is om bij jullie aan de slag te gaan. Dan kunnen we meer informatie uitwisselen.

Met vriendelijke groeten,
Silke

Dat heb je juist gezien silke!
Ik zal je een prive bericht sturen met mijn email gegevens, dan kunnen we verdere info uitwisselen, zonnige groeten uit Rio! Petra

Hallo Petra!

Zoeken jullie nog een au-pair voor in het najaar?
Ik ben vanaf ongeveer november in Brazilië, maar kan dit ook verplaatsen naar een eerdere datum.
Ik ben 23 jaar en pedagoge, heb ervaring in de kinderopvang, speciaal onderwijs, Jeugdzorg en heb gewerkt in Frankrijk en Kenia in sloppenwijken en rescue centers.
Momenteel reis ik door Centraal Amerika.

Hoop van jullie te horen!

Groetjes, Simone

Hallo!

Ik ben Hera Normandie en ik ben 17 jaar.
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een au pair zoek voor enkele weekjes, dus ik ben heel erg geïnteresseerd in jouw advertentie.
Indien jullie nog iemand nodig hebben, kunnen jullie altijd een pm berichtje sturen!

liefs

Hallo Petra en Co,

Tijdens het zoeken naar reizen in Zuid-Amerika en het zoeken naar meer informatie kwam ik op deze site terecht. Gelijk viel me jullie bericht op. Omdat ik graag naar Zuid-Amerika wil reizen zonder gelijk in het diepe gegooid te worden zocht ik ook naar werk. Mijn reis zou in het begin van 2013 plaats gaan vinden. Dit zou voor mij een mooie en goede uitdaging zijn.

Iets over mijzelf:
Ik ben ik 22 jaar en net afgestudeerd van de opleiding Hotel-, Congres- en Evenementenmanagement. In dit vak is het een must om praktisch ingesteld te zijn. Tijdens deze studie heb in 4 verschillende horeca bedrijven (4* hotels) gewerkt. Waarvan ik in mijn derde jaar de mogelijkheid heb gekregen om alleen in het buitenland (Curaçao) te werken, dit heb ik met beide handen aangepakt waardoor ik daar 10 maanden ben gebleven (met als functie Assisant F&B manager), wat veel verantwoordelijkheden met zich meebrengt. Het wonen en werken in een vreemd land is dus niet nieuw voor mij. Hier zijn mijn doorzettingsvermogen, geduld, aansturing, creativiteit en het verdiepen in de cultuur en de lokale bevolking op ‘de proef gesteld’.

Naast de werkervaring in de horeca heb ik het altijd goed kunnen vinden met kinderen en heb ik veel oppas werk gedaan bij verschillende gezinnen.

Graag hoor ik van u of u nog op zoek bent en eventueel voor het uitwisselen van meer informatie.

Groet,

Maryse

NB: Sinds kort ben ik begonnen met een cursus Spaans waarna ik verder ga met het leren van Portugees.

Mochten jullie opzoek zijn naar een au-pair, of nog een gezin in jullie omgeving hebben die een au-pair zoekt… dan ben ik de juiste persoon! Ik ben 26 jaar en heb een afgeronde spw-4 opleiding en propedeuse Pedagogiek. Inmiddels werk ik al twee jaar in de kinderopvang (0-4 jaar) en heb tijdens mijn opleidingen verschillende stages (met kinderen en jongeren) afgerond. Ik ben helemaal klaar om de sprong naar het buiteland te wagen en kom jullie gezin graag ondersteunen! Hopelijk kunnen jullie mij (verder) helpen. Groeten, Ellen