Logische route? West Maleisie.

Hi allen,

Ik vertrek dit jaar voor 3 weken naar Maleisie. Nu hou ik ontzettend veel van cultuur, natuur en stand. Ik heb nu een route gemaakt. Zouden jullie hier een blik op willen werpen? Is het logisch qua afstand en wordt het allemaal niet te gehaast?

Alvast enorm bedankt.

  • Kuala Lumpur (2 nachten)
  • Pangkor (2 nachten)
  • Penang, Georgetown (3 of 4 nachten)
  • Cameron Highland (1 nacht, is voldoende)
  • Taman Negara (1 of 2 nachten)
  • Perhentian Island (4 nachten)
  • Kuala Lumpur (laatste nacht, of twee)

Does it make any sense?

Leuke plannen hoor! Ik vraag me alleen af waarom je maar 1 nacht wil blijven in Cameron Highlands? Daar zou ik wat langer blijven en in Taman Negara ook gaan voor de 2 nachten.
Verder ben ik niet naar Pangkor gegaan, dus wat dat betreft geen tips en Perhentian hangt geloof ik wel van het moment in het jaar af.
Fijne reis alvast!

Hi Ilse,

Bedankt voor je bericht.
Ik moet je heel eerlijk vertellen dat CH helemaal niet op de planning stond. Maar omdat ik veel positieve geluiden hoor, dacht ik…toch gaan, en dan 1 nacht. Jij zegt 2 nachten? Kan op zich ook, als we het echt naar ons zin hebben. CH ziet er erg mooi uit. Ben jij er geweest? En we hebben inmiddels besloten om te gaan voor 2 nachten in TM. Wish me luck, want ik heb een enorme insectenfobie, vooral SPINNEN! Brrrrrrrrr. Maar ik ga mijn angst overwinnen door gewoon te gaan! :biggrin:

Perhentian schijnt nog wel te doen zijn in augustus/begin september.

Dank je wel Ilse! X