Lodge (B&B) te koop in Botswana

Wij zijn 5 jaar geleden verhuist maar Botswana. In die 5 jaar hebben we een tented camp (B&B) gebouwd met 4 luxe en-suite tenten. Het camp is in de buurt van de Ocavango Delta, een van de mooiste natuurgebieden in de wereld. Ons land is 30 hectare groot en aan de Nhabe rivier.

Nu 5 jaar verder, we hebben het kamp tot een goed lopend bedrijf gemaakt, willen we weer verder en zijn opzoek naar nieuwe uitdagingen. Dat betekend dus dat ons kamp te koop is…

We zouden het leuk vinden als het overgenomen zou worden door Nederlanders. Vandaar dat ik uitkwam op deze site. Mocht er onder u geintereseerde zijn laat het weten zodat ik u meer informatie kan toesturen.

Of misschien heeft iemand een tip waar ik zou kunnen kijken naar mensen die interesse hebben in bovenstaande. Bestaan er sites waar mensen op kijken die bedrijven ter overnamen zoeken in het buitenland?

Met vriendelijke groet
Michel

Beste Michel,

Wij, echtpaar, zijn geïnteresseerd en ontvangen graag meer informatie. Je kunt het beste mailen naar; [*mailadres zijn niet toegestaan ivm spambots. Contact graag via een persoonlijk bericht]
*
Met vriendelijke groet,
Peter en Els van Boom

Volgens mij hadden jullie ook een oproepje gedaan op de ik vertrek site. Of heb ik t mis?

[

Beste Peter en Els,

Dank je voor jullie bericht.
Ik zou jullie graag willen contacten via jullie prive mail maar emailadressen worden op deze site geblokt.
Wel heb ik jullie reisblog bekeken, kan het via dat blog?
Is er een andere manier?

Met vriendelijke groet
Michel van Ruijven

Beste Michel,

Wij hebben inmiddels jullie prachtige website gelezen. Wij kunnen ook mailen naar de website toch?
En ja wanneer jij je op ons reisblog aanmeld via de ‘mailinglijst’ ( zie balkje midden rechts) krijgen wij daar automatisch een berichtje van en kunnen we contact maken.

Met vriendelijke groet,
Peter en Els

Beste Michel,

Kunt u foto’s sturen en wat is de vraagprijs?

alvast bedankt,

met vriendelijke groeten,

Marcelle

Beste Marcelle,

Foto’s en tekst kun je vinden op onze website.

De vraagprijs is 3.9 miljoen Pula.
Dat komt neer op 315.000 Euro

Met vriendelijke groet
Michel

Hallo daar,

Was benieuwd naar de plaats en prijs1

Groeten, Simon

Hoi

Wij zijn net terug uit Botswana, maun. Wat een geweldig land, cultuur, natuur. Wij hebben zelf een natuurcamping in Nederland. Over een paar jaar willen we evt. Die kant op. Is jullie camping nog te koop? Of heb je nog wat meer adressen? Kun je van zon kleine camping, lees 4 tent-house bestaan met 2 personen.
Vind het leuk iets van jullie te horen.

Gr jo