Campsite in Botswana

Hallo

Mijn vriend en ik hebben een retourtje Johannesburg geboekt. We willen vanuit daar naar Botswana gaan rijden met een 4x4 met daktent.
We zijn dus van plan alleen te gaan kamperen in Botswana.
Eigenlijk willen we dit low budget doen en zo veel mogelijk zelf boeken zoals dus de Campsites.

Helaas lezen we mu op internet dat je een jaar van te voren moet boeken.Wij gaan al eind mei dus we hopen dat er nog een aantal campsites beschikbaar zijn. weet iemand een goede site waar dit te vinden is of eventueel een email adres om de beschikbaarheid aan te vragen. We willen de meeste grote national parks van botswana bezoeken zoals : kalahari, moremi en chobe .

Heeft iemand ervaring met het reserveren van campsite`s in botswana?

p.s.
We hebben het email adres van DWNP al meerdere malen geprobeerd maar de emails kunnen niet bezorgd worden bij de geadresseerde
dwnp@gov.bw

Ik zou even contact opnemen met de beheerder van dit forum, Hans Schoelink, wellicht dat hij op deze korte termijn nog iets voor je kan betekenen aangaande de campsites in de parken.

Succes! Gr. Michel

Hoi Michel,

Tegenwoordig kan ik door gebrek aan tijd alleen nog eventueel iets betekenen voor mensen wanneer ze ook via mij een 4x4 huren…

Ok Hans, dat is in jou geval goed nieuws denk ik! :wink:

Het lijkt tegenwoordig schier onmogelijk om als particulier nog zaken te doen met de campsite uitbaters in Botswana’s NP’s. Zelfs ik heb mijn handen er vol aan.
This is Africa…

Lijkt me heel vervelend werken Hans! Wordt tijd voor een realtime boekingssysteem zoals bijvoorbeeld Sanparks in Zuid-Afrika en sinds kort ook NWR in Namibia hebben. Maar dat zal voor Botswana wel te complex zijn met al die verschillende uitbaters…