Heey,
Komende zomer ga ik met ons mam 10 dagen op vakantie. Maar nu zitten we te twijfelen, tussen Blanes, Calella en Lloret de Mar? Wat zouden jullie doen? Is iemand hier ooit met zijn moeder die kant op geweest? En eventuele voorkeur voor Hotels daar?
Ik hoop snel iets te horen
KuSs
Hey,
Calella is voor mij nummer 1!!! Ga er al een aantal jaar heen, met mijn moeder en ik heb het altijd naar mijn zin. Het is er gewoon gezellig en ligt overal vlakbij. Ik vind Blanes persoonlijk nogal afgelegen…
Kijk ook eens op www.calella.pagina.nl en op www.calellaactiva.com.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes,
Valerie ![]()
Oh ja, voor hotels kun je even kijken op www.grouptophotels.com
Veel hotels in Calella zijn van deze hotelketen.
Groetjes,
Valerie
hey
ik ga dit jaar voor de 10e keer naar blanes met mijn moeder. is goed te doen en leuk voor jou en voor je moeder.zelf vind ik hotel boixmar ook super veel plezier alvast. als je nog meer wilt weten kun je me mailen: xxxirene82@hotmail.com
-xxx- Irene
Ik raad ook Blanes aan het word het meest aangeraden en het ligt juist heel centraal digt bij malgrat en lloret dus een dagje uit naar een van de 2 is ook leuk er zijn leuke discos en heel veel jongeren!!! :lol:
Hallo
Ik zou persoonlijk eens uitzien naar Tossa De Mar.
Dit ligt namelijk naast lloret pitoresk stadje met mooi strand, kasteel enz.
Alles is op wandel afstand en het is er iets rustiger en aangenamer dan de prop volle steden zoals Blanes en Lloret.
Callela heeft het nadeel van de spoorweg die bijna door de kamer rijdt.
Alvast veel plezier op reis
Alain
Hoi,
ik ben het helemaal met Alain eens! ![]()
Tossa de Mar is zeker aan te raden! Ben er nu 2 keer geweest en zou zo weer willen. Het is er erg mooi en gezellig.
Als je een goedkoop en toch goed appartement wilt raad ik je Villa Romana aan! Deze staat niet in elke reisgids maar kun je natuurlijk even bij het reisbureau vragen!
Veel succes met kiezen!
Ik ben vorig jaar op vakantie geweest met een vriendin naar Blanes…Er is daar vrij veel te doen, en niet te druk en zeer leuk om met je moeder op vakantie te gaan, het is er niet zo groot en druk als lloret. En Calella is klein en haast niets te doen. Alle 3 de plaatsen zijn btw veel nederlanders ![]()
Hey,
Ik zelf zou naar Calella gaan, ik werk er al 3 jaar en is helemaal geweldig, het is helemaal niet klein en heeft een leuke shopping street, het strand is toch wel overal hetzelfde en in Calella kan ej heel leuk uitgaan er zijn 4 grote discotheken en veel barretjes, waaronder natuurlijk ook nederlandse barretjes, de luifel is zeker een aanrader!!! Ook zoals iemand anders al zei kan je op grouptophotels kijken, er zijn er 3 in Calella, ik werk in één ervan, namelijk H Top Osiris, maar dit is voornamelijk een hotel vol engelsen!!! Echt waar Calella is echt super leuk om naar toe te gaan, dit is niet voor niets mijn derde jaar dat ik hier werk!!!
Chantal
hai, met je moeder is calella super! je mams kan lekker winkelen en er is genoeg plek op het strand! en savonds kun jij tegelijker tijd ook lekker uitgaan! heb er zelf gewerkt dus ik weet het:-)
IK zou naar lloret gaan
ik zit daar namelijk !
Je moet maar naar Blanes gaan, het is daar super gezellig en niet zo druk als Lloret!
ga maar blanes word supergezellig dit jaar
Ik zou voor Blanes gaan, met name omdat Blanes een heeeel mooi oud-gedeelte heeft. Lloret is niks voor je moeder. Blanes heeft nog veel Spaanse cultuur en is enorm gezellig. Er is genoeg te doen en je bent binnen no time in Barcelona.
idd hhaa blanes ie gewoon perfect voor ieder ![]()
en als je er dan tog ben kom ff langs in de ARENA ![]()
ga er tussenin zitten en ga naar alle dorpjes/ steden er om heen… allemaal heeft het z´n eigen charme.Ik kom graag in calella om te winkellen, maar ook blanes is mooi, en dat geld ook voor Lloret.kortom. boek een vakantie in Malgrat de mar, en ga met de trein en bus naar bovengenoemde…heb je alles…Maar zonder gein : Ik woon zelf in Malgrat, maar ga naar alle 3 even graag. overal kun je leuk uitgaan en winkellen enz…veel plezier!!