Wij gaan dit jaar met 9 meisjes naar Calella …
Ons lijkt het heel mooi, minder druk als salou en loret…Maar je hoort er alleen niet zo veel over <_<
Zijn er mensen die al een keer in calella geweest zijn en wat vonden jullie er van?? Kun je er mooi uit gaan? is het erg duur? Waar moeten we zeker een dagje heen gaan?
Ben 1 keer in Calella geweest, wel met ouders, dus van het uitgaan durf ik niet zo heel veel te zeggen. Wat ik wel durf aan te raden is dicotheek Menfis. Verder zijn bar Hans&Grietje (waar je ook kunt internetten) en de cocktailbar (naam ff kwijt) zeker een aanrader.
Waar je zeker weten naar toe moet gaan is natuurlijk een dagje Barcelona en wat ook erg leuk is, is Port Aventura (is alleen een behoorlijk stukkie reizen
Tot slot kan ik nog vertellen dat Calella beschikt over een breed zandstrand, maar dat weten jullie denk ik al na het bekijken van de reisgidsen. Mochten jullie nog meer info willen, stuur gerust een PB
Alvast veel reisplezier toegewenst!
Een paar jaar geleden zijn wij met een groep vrienden en vriendinnen naar Calella geweest. Wij hebben daar een hele leuke vakantie gehad.
De betere en bekendere discotheken zijn van één en dezelfde eigenaar. Deze zijn allemaal wel de moeite waard. Het zijn volgens mij de Turismo 35, the Saloon en The Avenue. Ook de Menfis is wel ok, maar hier kwamen toen erg veel Denen. Sla vooral de “dutch nights” niet overin de discotheken. Dan is er echt een aparte en leuke sfeer, met meestal een bekende DJ.
De Prijzen in Calella zijn vrij hoog. Maar dat heb je overal in die plaatsen. Wat betreft het eten valt het wel mee. Je kunt vrij goedkoop eten in de lokale restaurantjes. Ook is er een “grote” MCdonalds en daar zijn de prijzen hetzelfde als hier.
Groetjes en alvast een fijne vakantie!
Sander
ps: Ik ben ook in Lloret en Chersonissos geweest, en Calella is inderdaad iets rustiger, maar er is echt meer dan genoeg te doen!