Calella

Heej iedereen,
ik ga komende zomer naar Calella (hotel esplai) met een paar vriendinnen. ik hoorde dat calella maar 20 km van lorett afligt dus weet iemand hoe je het makkelijkst in lorett kan komen??? of weet iemand hoe duur daar de taxi’s zijn?
Ook andere tips voor een leuke vakantie in calella zijn welkom!
groetjes
Emmie

De prijs van een taxi ligt rond de 20 euro van Calella naar Lloret de mar. Tip ga eens naar Colossos in Lloret, als je van discotheken houd tenminste. Menfis is dé discotheek van Calella.
groetjes

Heyyyyy,
Calella is echt een super leuke vakantiebestemming voor jongeren.
Ook Malgrat is erg leuk! Vanuit Calella kun je met de boot, bus en taxi naar Lloret. 's nachts alleen met de taxi. Ik raad je aan om voordat je in een taxi stapt een prijs af te spreken anders wordt er misbruik van je gemaakt en moet je echt teveel betalen. Je kunt de prijs altijd proberen af te dingen.
De leukste discotheek van Calella is de Menfis! Elke zondag schuimparty echt super vet!
Ook de Kauwai (coctailbar), hans en grietje, avenue en de turisme35 zijn leuke uitgaansgelegenheden.

hi
je kan beter de trein pakken scheeld erg veel geld
terug kan dan altijd nog met de taxi.
was ook met de trein naar barcelona geweest koste 5,50 retourtje en met de taxi alleen de heen reis koste rond de 50 euro

groetjes
yvonne