[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=red]Heeey Vakantiegangers, zit er toevallig nog iemand van 11 tot 18 oktober in Blanes?En heeft er iemand nog tips of leuke(of stomme) dingen te vertellen over blanes?Voeg me dan ff toe aan msn —>acutehollandgirl@hotmail.com !!!
Ik zit in appartement europa/lotus!!!
Dikke kuzzzzzzz Gerda :blink:
Nou we hebben er ook weleens tijdens de herfstvakantie gezeten. Ik vertel je vast, dan is er geen reet meer te doen en je ziet niemand. En nog koud ook! Maar als je dan toch nog uit wilt gaan, kun je nog naar Lloret gaan. Maar mij zien ze daar in oktober niet meer! Echt nix aan!
Roosje :rolleyes:
hahaha
Ik ga er 10 oktober heen, het is er nu nog 27 graden
Ja tuurlijk. 27 graden aan de Costa del Sol ja! Maar niet aan de Costa Brava. Kennis van mij is net terug van Calella en overdag ging het nog wel, maar s,avonds wel de jas aan hoor!
Nee hoor, mij zien ze er naar September niet meer! Kijk, als het dan ook nog gezellig daar zou zijn, maar dat is het ook niet. Het is half oktober net een slaapstadje. Je ziet niemand meer. Wel in Lloret en Malgrat. Maar in Blanes? Ik heb ze niet gezien.
Nou, toch veel plezier en een zonnige vakantie. Roosje
PS. Neem in ieder geval een dikke jas, paraplu en veel spelletjes mee!
We gaan er dus ook gewoon ff voor een weekje heen, zal allemaal best wel meevallen, en niet te vergeten, barcelona is dichtbij…
Grtz
Danny B)