Hey!!
Wij zijn 2 meiden van 17 (bijna 18) die vorige zomervakantie in Blanes zijn geweest; het was er super! We zaten in appartement Elvira aan het strand! :lol: Deze zomer zijn we van plan weer naar Blanes te gaan. Probleempje: we zijn maar met zn tweetjes! Opzich niet erg, maar we zouden t gezellig vinden om met meer mensen te gaan. Dus wil jij ook naar Blanes toe (juli/augustus) reageer dan snel!
Mailen, reageren op dit forum, of toevoegen op msn!
Hopelijk tot snel!!
Kusjes F&H
Het is dat ik dan al ga ā¦
Anders gink wel mee hoor
Wij 5 meiden zitten dit jaar in app. Elvira in de periode van 12 tot 25 augustusā¦ en we hebben er ontzettend zin inā¦ Dit word onze tweede jaar in Blanesā¦
2e maar ? :o
Myn 15e al lekker ppuuuuhhh
haha dit word mijn eerste jaar pas maar dat maakt nie uit italie en kreta zijn ook leuk
Originally posted by H&F@22-01-2005, 16:09:02
** Deze zomer zijn we van plan weer naar Blanes te gaan. Probleempje: we zijn maar met zn tweetjes!Opzich niet erg, maar we zouden t gezellig vinden om met meer mensen te gaan. Dus wil jij ook naar Blanes toe (juli/augustus) reageer dan snel! **
Haihai, tot nu toe gaan wij met 12 personen (2 app. in Lotus) naar Blanes, maar er willen nog 2 jongens mee (18jaar)ā¦
Wij hebben al geboekt en onze appartementen zijn al vol, dus misschien is jullie idee wel een erg goed idee
Wij gaan trouwens 15 t/m 24 juliā¦ de mooiste week van de hele vakantieā¦ (incl. vuurwerkweek)
Hoor van jullieā¦
Groetjes, Eddy
Originally posted by Blanes 2005@31-01-2005, 21:00:34
**
Wij gaan trouwens 15 t/m 24 juliā¦ de mooiste week van de hele vakantieā¦ (incl. vuurwerkweek)
**
de vuurwerkweek is idd 1 van de mooiste weken om in blanes te zijn!! Vorig jaar ook meegemaaktā¦echt super!!
Hollaaaa,
Wij gaan van 10 juli t/m 2 aug. lekker lang en lekker gezellig :Dā¦
heb er egt onwijs veel zin innnn :P:P:P haha
Word mijn 4de keerā¦ altijd GROOT feest daarzow haha
heb er al heeeel wat goeie herinneringen gemaakt
adiosss.
rene