Living life in London!

Hoi!,
Deze herfst ga ik voor een (onbekend) aantal maanden richting ‘the big smoke’ om daar acteercurssusen te volgen, te werken en natuurlijk te genieten.
Ik heb al een aantal dingen geregeld, maar vroeg me af of er misschien iemand was die rond die tijd ook heengaat?!
Daarnaast ben ik ook op zoek naar een huisgenootje daar… dit scheelt namelijk toch wel een aantal ponden en is toch net iets gezelliger!

:dag:

Hoi Hoi !!!
Ikzelf wil binnekort (sept)naar ‘the big smoke’ emigreren en een huisgenootje zou inderdaad aan de financiële kant goed uitkomen :wink: hoe ver sta je al ???
groetjes,
Steph

Hee!!
Ooh emigreren! Deed ik dat maar :wink: hoe ga je dat aanpakken?? En wat voor werk ga je doen? Heb je al veel geregeld?
Ik ben al flink aan het plannen maar mijn uiterste vertrekdatum (november) is nog best laat, want ik heb nog wat ‘verplichtingen’ hier. … oja mijn retourdatum staat nog niet vast :P.

Mocht je een goedkoop appartementje vinden… reserveer dan maar een kamertje voor mij haha, het zou wel echt ideaal zijn!

Misschien kunnen we elkaar ook helpen met wat handige tips over wat allemaal te regelen voordat we EINDELIJK dit land uit gaan!
Groetjes

he meiden

zitten jullie al in london?
ik zit in marden, kent
misschien leuk om een keer af te spreken

groetjes marie-jeanne

Hoi!,
Nog 3 weken en dan ben ik er! Ben altijd in om af te spreken en drankje te doen :slight_smile:
Groetjes,
Judith

oo spannend 3 weken, leuk !
[EMAIL=“mariejeanne434@hotmail.com”]mariejeanne434@hotmail.com
is mijn email mail me anders even als je er bent en waar je precies zit

en succes met de reis en alles er om heen

groetjes

Heee,

Ik vroeg me af waar jij acteercursus ging volgen?
Het klinkt namelijk erg interessant,
Ik doe nu een musical vooropleiding, maar wil in de zomer dans en acteer cursussen gaan doen…
let me know!

X Sinitta

ER zijn in londen echt (TE)veel cursussen te vinden, maar via de website http://www.ukperformingarts.co.uk/applications/courses/inc_courses.asp kun je bijna elke acteercursus vinden! Ik ga in ieder geval een week volgen bij the actors temple, omdat deze school goed aangeschreven staat en de andere cursussen ga ik vanuit londen zelf regelen :). Mocht ik dan nog iets ontdekken dan post ik het hier!

@ Mj, ik heb je toegevoegd via msn, niet dat ik er ooit opzit, maar dan hebben we elkaars e-mailadressen :slight_smile:

helemaal goed spreek je snel
fijne reis