Liften Boedapest en Sziget

Hey!!

We zijn van plan om in de zomer te gaan liften naar Boedapest, daarna naar het festival Sziget te gaan en vervolgens liftend (of met het ov) naar huis te gaan.

Onze groep bestaat nu uit 3 mensen (18-20 jaar) maar dat moeten er natuurlijk meer zijn!

Dus als je zin hebt, stuur een mailtje en dan doen we binnenkort een biertje om te kijken of het klikt!!

Eline

Hey Simone!

Wij hebben zelf ook nog nooit zo ver gelift, maar dat komt vast goed. We willen waarschijnlijk een dag of 10 (misschien zelfs iets eerder) voor Sziget weg, zodat we zeker weten dat we op tijd zijn!!
En als we dan genoeg tijd hebben willen we even een paar dagen in Boedapest uitrusten en Boedapest verkennen!

We willen na Sziget gewoon onze eigen weg volgen, ik zit zelf nog een beetje te twijfelen of ik teruglift of het vliegtuig pak… omdat ik ook naar Lowlands ga.

Als het je leuk lijkt moeten we binnenkort maar even een biertje doen, om te kijken of het klikt tussen ons? :slight_smile:

Groetjes Eline

heeeey allemaal!

wat een topplan! was zelf ook zoiets van plan maar vrienden allemaal niet:(
zal mij ff voorstellen Mijn naam is Sanne, 18jaar, ik vroeg me af ken je je reisgenoten al of allemaal verschillende mensen?

hoop iets van je te horen!

groetjes,

sanne

Hallo allemaal,
Ik wil jullie er even op wijzen dat de plaats waar het festival gehouden wordt niet Sziget heet maar Szeged. Ben er vorige week nog op familiebezoek geweest. Het festival heet Sziget.
Dus als jullie liftend gaan dan wel de goede naam gebruiken anders komen jullie er nooit. Heel veel plezier op het festival maar dat zal best wel goed komen want het is idd erg goed en gezellig.:dag:
Groetjes,
Annelies

1 like

hoi, ik ben Sandra, ik rij maandelijks voorbij Boedapest, ik heb plaats vrij in mijn wagen…voor lifters uiteraard

@ Sanne: Ik ken nu 2 mensen die mee gaan. Maar we willen ongeveer met zijn 6en gaan, dus 3 kennen we nog niet :slight_smile:

Wat wel belangrijk is, is dat we het als groep met elkaar moeten vinden. Dus moeten we van te voren maar een paar keer met zijn allen afspreken als de groep gevormd is!

Stuur anders even een mailtje naar <contact via pb> das toch handiger om elkaar beter te leren kennen!

@bbaleksandra hoeveel plekken heb je vrij?

>>>

5 plaatsen

ik rij tot voorbij Szeged want ik steek daar de grens over met Servie omdat ik daar een bed and breakfast heb…Jullie kunnen in principe meerijden tot en met Szeged…maar tis ver hoor…dus nie klagen en zagen in mijn wagen , lol

Dag Sandra, nu had ik al een reactie achtergelaten bij anderen die in de richting gingen, aangezien dat allemaal nog niet duidelijk is wat de mensen willen en of t aansluit is een 'lijndienst ’ zoals jij hier aanbied (vergeef me ) miss ideaal , ik heb de ambitie met een Hongaars/Europees Onderzoeksproject mee te doen naar zeldzame Herpetofauna,die zich in de omgeving ophouden,van Budapest en de Poesta’s… en ik wilde al die kant op in 2010 eigenlijk maar is er nog niet van gekomen,jij reist erheen elke maand! mag ik vragen ,op met welk doel, en kun je mij en heel miss ,nog een (arme) veldonderzoeker, eens een rit aanbieden ,…
T Leven van een volwassen student,met gezin gaat niet over rozen ,ahha…:was:

Groetjes…Marc

Dag Sandra, ik heb al antwoord op mijn tweede vraag, escuus voor mijn nadrukkelijke aanwezigheid, ik zag dat je naar Servie ging .Graag wilde ik daar iets meer over weten ,ook wat je zelf weet van ecologische en Natuurbeheersorganisaties daar in de buurt, ik weet dat er redelijk flinke parken zijn en ben in de regio wel eens geweest maar niet echt toentertijd gelegenheid gehad om flink de parken en natuurgebieden te bezoeken .Aangezien ik van kennissen van mij uit Adam interessante dingen heb gehoord, wil ik me oren en ogen eens wat verder openen voor een veldtrip in de regio,waar bescherming altijd voorop staat…

De vorige vraag van mij, geld daarbij nog steeds…
vr Groet Marc

In Servie is nog heel veel natuur, mooie grote roofvogels, o.a arenden,beren, canyons , grote vissen, watervallen, bergen, ik kan je een brochure sturen als je wilt. Wat zoek je precies ?
Sandra

JA! Ik ga ook naar Sziget maar moet even een reisgenootje vinden. (En een reis uberhaupt)
Nog plek voor mij, Sandra? En hoe lang is het eigenlijk rijden?

Dag Sandra, dag. anderen inmiddels weten jullie al wat ik kom zoeken en doen … geloof ik ik heb de ambitie een veldgids omtrent Herpetofauna Europees Compleet uit te gaan brengen , en daarnaast ben ik bezig met meerdere veldprojecten van vlinders,libellen,sprinkhanen tot de kleine en grotere roofdieren… in feite alle gewervelden en een aantal ongewervelden groepen.
Mijn specifieke zoektocht zal uitgaan naar *Salamanders,Kikkers en Hagedissen *en verder elke *Slang of Pootloze hagedis *die er maar te vinden ,is daar is zeer veel aandacht voor en met een aantal Soortenjagers.waarvan sommige vorig jaar al delen in Zuidwest Europa,en Midden-Europa hebben getoetst tot de winter aan toe, wil ik verschil proberen te maken door gedrag,-observaties, kwaliteit en kwantiteit van prioritaire soorten en geslachten ,in de West-Balkan onder meer waar nog steeds nieuwe soorten af en toe worden beschreven. … Wie hier ook iets mee doet , Flora en fauna breed ,natuurtoetsing,-bescherming,Eco-veldwerk …:wereld:

Hee Sanne!

Kun je even je e-mail doorgeven, we zijn bezig met een datum prikken… (en dat moet natuurlijk zsm gebeuren)

Groetjes Eline

Hee Sandra.
wij zijn twee meiden van 18 jaar en zoeken een lift naar boedapest / sziget rond 3 augustus.
Als je twee gezellige reis partners zoekt, wij zouden heel graag met je meereizen.

Heei Beste Sandra,
Ik ben Anna en ik ben 18 jaar oud en zou graag meerijden in uw auto naar het festival sziget. Nu is het zo dat ik vanwege een andere vakantie pas de 9de weer in NL ben dus ik vroeg me af wanneer u weer die kant op reist en of er nog plek is in uw auto? Ik ben bereid benzine kosten te betalen en ben geen zeurder! Een gezellige rit staat voorop!

M.v.g. Anna uit Almere

Hoi Annnna,

Dit topic dateert uit 2011. De mogelijkheid is natuurlijk aanwezig dat Sandra (bbaleksandra) nog steeds daarheen rijdt. Echter is haar laatste activiteit op dit forum van 8 mei 2011.