Lift gezocht naar Sziget Festival 2005

Het Sziget-festival is fantastisch! Laura en Hiske, twee vriendelijke festivalgangsters, zijn op zoek naar mensen om mee mee te rijden naar Boedapest. We betalen voor de benzine en de lift en zijn bovendien erg goed gezelschap! Email snel naar Hiske@hotmail.com

had ik dat nou heel veel eerder geweten :smiley:
jammer jammer jammer
maar wellicht tot ziens op het festival

Ook ik zoek een lift naar Sziget, dus stel dat jullie nog op geweldige ideeen komen, Hiske, waar ik en mijn vriendin ook nog van mee zouden kunnen genieten, dan hoor ik het graag!

Dit geldt natuurlijk ook voor anderen met goede ideeen en tips… mail dan naar TarikBarri@hotmail.com

Hallo,

Hier nog meer mensen die op zoek naar naar een lift naar het Sziget-festival. Wij zijn twee derdejaars biologie studentes uit Groningen, ik ga dit jaar voor de vierde keer en mijn vriendin voor de eerste keer en het is idd een supertof festival. Wie o wie heeft nog een plekje over in de auto/bus voor deze twee gezellige meiden? Uiteraard betalen we mee aan benzinekosten e.d.

Laat het ons weten:
j.zevenberg@student.rug.nl
06-45298616

Groetjes,
Jorien & Annamarie

hallo allemaal,

vertrek samen met een vriend volgende week ook naar budapest voor sziget. zijn er mensen die re vaker geweest zijn?
vroeg me namelijk af hoe het zit met parkeren en of er iets van kluisjes op het festivalterein zijn om dingen als paspoort en rijbewijs ed veilig op te bergen.

groeten en tot ziens op sziget B)

volgens een mailtje wat ik van de nederlandse reisorganisatie heb gekregen zijn er kluisjes. meer weet ik ook niet.

Hallo,

Wij hebben inmiddels vervoer gevonden. Parkeren is een ramp, overal staan auto’s, maar er schijnt ook een parkeerplaats te zijn. En er zijn idd kluisjes op het festival aanwezig.

Groetjes en heel veel plezier!

Jorien en Annamarie

vorig jaar ben ik er geweest . was super . Dit jaar ga ik waarschijnlijk terug . Mits gezelschap .

Dusja ik ben ook op zoek naar gezelschap . Zei de 23jarige belg , die van het mannelijk geslacht is . Maar zichzelf niet graag samenvat in 3 regeltjes

Kluisjes zijn er , maar die zitten vrij vlug vol .
Parking is idd een hel . Vorig jaar was ik er met mijn busje en toen stond ik op de mobilhome camping , wat een extra kost is van 100 euro . Wel fijn , vrij stilletjes . Electriciteit voorhanden . Twas me allesinds geen 100 euro teveel . Maar dit is enkel voor busjes of mobilhomes .

Vrienden van me hebben toen hun wagen geparkeerd aan de luchthaven . Veilig en wel in zo’n garaga . Maar dit heeft hen denk ik 150 euro gekost .

Als iemand nog vragen heeft , stel ze gerust ze