2 meiden zoeken reisgenoot met auto, naar Sziget Boedapest 2014

Hoi

wij zijn twee meiden van 19 en 23 jaar en gaan deze zomer naar Sziget festival in Boedapest. we zouden hier graag liftend naar toe willen.
Zijn er mensen die ook op deze manier willen reizen, een plek in hun auto aanbieden? zo ja, reageren maar :slight_smile:

Groetjes, Lillian en Saskia

hallo,
ik wil jullie alvast een leuke reis toewensen!
zelf zou ik ook graag naar sziget gaan, maar het zal niet voor dit jaar zijn.

maar misschien is deze informatie wel nuttig voor jullie.

http://hitchhikers.org/

veel succes en plezien natuurlijk!

Groeten Dries

Hey, ik zit al een tijdje te kijken om naar Boedapest te gaan en ik zou ook wel graag naar Sziget willen. Dat moet te combineren zijn. Als er nog iemand mee wil die naar Sziget door wil rijen naar de Balkan, dan mag die ook mee. Zagreb, Belgrado, Kroatische kust misschien Venetië. Lilian en Saskia, dan kan je dus wel heen meerijden. Het is nog wel vroeg om te beloven, augustus, want ik ga waar en wanneer ik wil. Dus ik wil wel beloven daarheen te gaan, maar niet om jullie thuis op te halen :smiley:

Hey, ik zit al een tijdje te kijken om naar Boedapest te gaan en ik zou ook wel graag naar Sziget willen. Dat moet te combineren zijn. Als er nog iemand mee wil die naar Sziget door wil rijen naar de Balkan, dan mag die ook mee. Zagreb, Belgrado, Kroatische kust misschien Venetië. Lilian en Saskia, dan kan je dus wel heen meerijden. Het is nog wel vroeg om te beloven, augustus, want ik ga waar en wanneer ik wil. Dus ik wil wel beloven daarheen te gaan, maar niet om jullie thuis op te halen :smiley: is dat OK?

ik zag je bericht en ben benieuwd of je al een volle auto hebt, het lijkt mij namelijk een beter plan om met de auto te gaan dan met de trein en zou ook graag willen doorreiden naar zagreb, belgrado. Ik hoor graag van je!! Kun je even kort wat over jezelf vertellen? Pm me dan …